Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Donovan Slijngard

Gestart door HilversumOnTour, augustus 28, 2014, 14:31:21

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 14:47:40
Welkom, maar weer een speler die niet fit is :O

Moeten wij het met onze schulden nou eenmaal van hebben

666

Ik heb hem een paar x zien voetballen bij sparta, ik moet zeggen dat ik hem niet zo heel goed vond. Hij speelde ook in een waardeloos team, maar toch.

Ik hoop dat hij snel fit wordt en zich aan ons niveau optrekt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

#17
Welkom bij de mooiste ziekenboeg club van Nederland!  |:)

sccambuurlwdd

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 14:47:40
Welkom, maar weer een speler die niet fit is :O

Dat staat nergens, wel dat hij niet wedstrijdfit is. DLSVC zegt het ook al, maar waarschijnlijk omdat hij de voorbereiding niet bij een club heeft meegemaakt (en dus geen wedstrijden heeft gespeeld sinds eind vorig seizoen).

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 14:47:40
Welkom, maar weer een speler die niet fit is :O
Wedstrijd fit.. je weet wel wat dat betekend of niet? Paar weekjes trainen en hij kan op de bank zitten..

Welkom Donovan...
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Breaking News:

Medisch centrum Leeuwarden vanaf het seizoen 2014/2015 nieuwe hoofdsponsor Cambuur Leeuwarden

Leeuwarden- Cambuur draagt vanaf aanstaande zaterdag in de wedstrijd tegen ADO Den Haag de naam MCL op het wedstrijdshirt. Het Medisch centrum Leeuwarden ziekenhuis vervangt daarmee Dijkstra Draaisma.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dizzhead


dit is mien club

Citaat van: grijskijker op augustus 28, 2014, 15:07:23
Wedstrijd fit.. je weet wel wat dat betekend of niet? Paar weekjes trainen en hij kan op de bank zitten..

Welkom Donovan...

Ja en? is die fit? nee? Wachten ook al een poaar weken op De Ridder en Narsingh....
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 15:07:32
Breaking News:

Medisch centrum Leeuwarden vanaf het seizoen 2014/2015 nieuwe hoofdsponsor Cambuur Leeuwarden

Leeuwarden- Cambuur draagt vanaf aanstaande zaterdag in de wedstrijd tegen ADO Den Haag de naam MCL op het wedstrijdshirt. Het Medisch centrum Leeuwarden ziekenhuis vervangt daarmee Dijkstra Draaisma.
:_schater :_schater
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Montana op augustus 28, 2014, 14:55:06
Van oorsprong linkshalf.

Welkom rasta man!  |:)
Dat is dan een mooie (nood)oplossing. Haalt een klein beetje druk weg.

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 15:08:44
Ja en? is die fit? nee? Wachten ook al een poaar weken op De Ridder en Narsingh....
De Ridder en Narsingh waren geblesseerd en Slijngard is niet geblesseerd ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op augustus 28, 2014, 15:08:44
Ja en? is die fit? nee? Wachten ook al een poaar weken op De Ridder en Narsingh....
Nou niet doen of Slijngaard zwaar geblesseerd is (geweest). Hij heeft gewoon een trainingsachterstand en nog geen wedstrijdritme. Komt uiteindelijk wel goed.

dit is mien club

Citaat van: grijskijker op augustus 28, 2014, 15:11:11
De Ridder en Narsingh waren geblesseerd en Slijngard is niet geblesseerd ;)

Nee feitelijk juist, maar bij hem duurd het ook enkele weken voor dat hij weer wedstrijd fit is. Dus zo veel verschil zit daar niet in w:)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op augustus 28, 2014, 15:11:55
Nou niet doen of Slijngaard zwaar geblesseerd is (geweest). Hij heeft gewoon een trainingsachterstand en nog geen wedstrijdritme. Komt uiteindelijk wel goed.
Inderdaad, ophouden azijn te drinken het wordt tijd voor een ander drankje..
IN HENK WE TRUST!!!