Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vraag!

Gestart door sccvl, augustus 22, 2014, 22:51:38

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?

Kunstgras

Raymond Bronkhorst droeg broeknummer 17.

sccvl

Citaat van: Kunstgras op augustus 22, 2014, 23:03:24
Raymond Bronkhorst droeg broeknummer 17.

Okej! Ja ik ben aan het zoeken geweest, maar spelers die wisselden dat seizoen ook nog wel eens van nummer. Heb ook een foto gevonden van Melvin Holwijn wat op nummer 17 lijkt.

Eewal

Citaat van: sccvl op augustus 22, 2014, 22:51:38
Wie kan mij helpen? Welke speler droeg in het seizoen 2005-2006 het rugnummer 17?

Je weet ook dat Cambuur de eerste uitwedstrijd sinds 2000 heeft behaald? ;) ;) ;)

zeewolde

Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:12:09
Je weet ook dat Cambuur de eerste uitwedstrijd sinds 2000 heeft behaald? ;) ;) ;)
jij weet ook dat ze al veel meer uitwedstrijden sinds 2000 hebben gespeeld l8l

Eewal

Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:20:06
jij weet ook dat ze al veel meer uitwedstrijden sinds 2000 hebben gespeeld l8l

ben dronken van geluk, vergeef me ;)

zeewolde

Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:23:18
ben dronken van geluk, vergeef me ;)
Dat is iedereen op het moment! Ik neem nog een borrel :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:25:53
Dat is iedereen op het moment! Ik neem nog een borrel :proost

Same here!!! :proost
Henk, held, bedankt

Drumfather SCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 22, 2014, 23:42:21
Same here!!! :proost
Same here! Net thuis, Wat een feest  |:)
OT: Tim Nijssen?

HilversumOnTour

BRONKHORST IS MY HERO   :_schater :0=

mescc

Vraag: Hoeveel punten hebben we vorig jaar in uitwedstrijden gehaald?  stuk of 7?

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

mescc


Marc S

Citaat van: gobo op augustus 23, 2014, 09:45:54
Exact 7.

Zitten we nu al over de helft van  :_schater We moeten nog wel wat aan onze thuis wedstrijden doen hor  :devil

Dokkumer

Citaat van: Marc S op augustus 23, 2014, 10:20:42
Zitten we nu al over de helft van  :_schater We moeten nog wel wat aan onze thuis wedstrijden doen hor  :devil
57% al!