Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Die vent mag nog niet eens zonder begeleiding een normale auto rijden en rijd even 7e op een GP  :_schater

Galdiano

Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen  :devil

Knappe prestatie!

Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen  :devil

Knappe prestatie!

Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie  :thumbsup
Dat kan iedereen halen met een auto die het tot de finisch kan uithouden. Of mogen we omrekenen van de oude naar de nieuwe puntentelling? :P

BIjzonder knap, dat zeker. Hoop dat hij nog veel puntjes sprokkelt dit seizoen.

Scc01

Citaat van: Galdiano op maart 29, 2015, 12:10:46
Heeft nu al zowat meer punten als Jos "grindbak" Verstappen  :devil

Knappe prestatie!

Ook klasse van Ferrari met hun 2 stops strategie  :thumbsup

Puntentelling was anders, volgens mij kreeg je toen geen punten bij een 7e plaats.
Ook reed verstappen sr gewoon goed in een sterke auto.
Als je de a1 gp hebt gevolgd had je kunnen zien wat voor kwaliteiten verstappen sr had. Reed echt sterk daar.

Galdiano

Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!

Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!

Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.

Als je in de F1 mag rijden ben je denk ik niet zo'n grote stumper.
En als we het over een hebben schiet mij  Christijan Albers te binnen.

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op maart 31, 2015, 12:44:33
Als je in de F1 mag rijden ben je denk ik niet zo'n grote stumper.
En als we het over een hebben schiet mij  Christijan Albers te binnen.
Haha, die presteerde het bij wijze van spreken nog om 7e te worden op een circuit waar maar 3 teams wouden rijden :_schater

Jos V. was niet de meest sympathieke persoonlijkheid binnen de F1, dus denk niet dat het om de racekwaliteiten gaat maar om zijn karakter. Wat ik tot nu toe van Max heb gezien en gehoord lijkt hij mij niet zo'n karakter te hebben.

IsmailvanEssen

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2015, 13:34:12
Haha, die presteerde het bij wijze van spreken nog om 7e te worden op een circuit waar maar 3 teams wouden rijden :_schater

Jos V. was niet de meest sympathieke persoonlijkheid binnen de F1, dus denk niet dat het om de racekwaliteiten gaat maar om zijn karakter. Wat ik tot nu toe van Max heb gezien en gehoord lijkt hij mij niet zo'n karakter te hebben.

Klopt hij is wat bescheidener.. Komt ook omdat zijn vader overal bij is.. maar echt overal..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Gasgeve

Nu Frijns nog in de Formule 1 en dan rijden de 2 grootste NL autosport talenten op het hoogste niveau.

denistel

Citaat van: Dokkumer op maart 29, 2015, 10:55:01
Eeh wat zei je D? Een Fantastische 7e plek :D

erg knap ja

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2015, 12:27:11
Ik zei het om ik Jos de allergrootste stumper vindt die ooit in de F1 heeft gereden, het is gewoon een naar mannetje!

Hopen dat Max nooit dat soort irritantie en arogante trekjes gaat krijgen.

Wat een onzin. Jos is helemaal niet arrogant en kon geweldig racen. In de A1 maar zeker in de F1 heeft hij geweldige dingen laten zien. Schumi die Jos zijn Arrows niet voorbij kwam met de snelste Ferrari ooit in de regen van Maleisie.  :_schater De simtek en Minardi motoren die hij aan gort reed omdat hij sneller wilde dan zijn krachtbron aankon. Eau rouge als 1 van de weinigen vol durven nemen in de regen zonder het pootje van het pedaal te halen en last but not least, zijn fantastische inhaalacties oftwel, 'overtaking is an art'

Had Jos toen in een Jordan of Ligier gezet en hij had veel meer punten gehaald. Klasbak die vent! Neemt niet weg dat Max nog beter is.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

IsmailvanEssen

Citaat van: poelie-lwd op april 07, 2015, 08:10:41
Wat een onzin. Jos is helemaal niet arrogant en kon geweldig racen. In de A1 maar zeker in de F1 heeft hij geweldige dingen laten zien. Schumi die Jos zijn Arrows niet voorbij kwam met de snelste Ferrari ooit in de regen van Maleisie.  :_schater De simtek en Minardi motoren die hij aan gort reed omdat hij sneller wilde dan zijn krachtbron aankon. Eau rouge als 1 van de weinigen vol durven nemen in de regen zonder het pootje van het pedaal te halen en last but not least, zijn fantastische inhaalacties oftwel, 'overtaking is an art'

Had Jos toen in een Jordan of Ligier gezet en hij had veel meer punten gehaald. Klasbak die vent! Neemt niet weg dat Max nog beter is.

Eens! Jos kon ook geweldig racen en had de ballen om te racen! Helemaal in de regen! Die race in Maleisie vergeet ik nooit weer! Max heeft gelukkig meer talent naar mijn mening en laten we hopen dat hij het dit jaar fantastisch doet! Dan volgend jaar beter team en we hebben een wereldkampioen!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

denistel

3 ronde,s voor het einde de boel weer kapot.lag goed in de race voor pt.

Dokkumer

Echt zonde, hopelijk zijn die motorproblemen snel opgelost en kan hij elke race meestrijden om de puntjes.

Local east-side

Heerlijke inhaalacties van deze top racer! _O_ Vergelijkbaar met wat hij in de Formule 3 liet zien.

En zijn racesnelheid is ook zeer constant en zowel vorige week als vandaag na de top zes het snelst. Nu nog een betrouwbare motor en het wordt een leuk jaar!