Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foutje bedankt

Gestart door Dokkumer, augustus 10, 2014, 06:37:11

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Beste forumgenoten,

een kleine fout in de instellingen zorgde ervoor dat sinds gisteravond laat niemand meer heeft kunnen reageren. Deze fout is inmiddels verholpen en de veroorzaker heeft 20 stokslagen gekregen..
Lekker dat ik het vond 8P

Mijn welgemeende excuses voor de overlast!