Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De tribunestoel

Gestart door tribunestoel, juli 31, 2014, 10:13:34

Vorige topic - Volgende topic

tribunestoel

Geachte Forumleden,

Voor mijn afstuderen richt ik mij op het ontwerpen van een tribunestoel.
Ik doe onderzoek naar de behoefte van de eindgebruikers en gebruikservaringen. Ik zou u daarom willen vragen of u in de gelegenheid bent een enquête in te vullen.
Het zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

De link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=423492

Ik zou het bijzonder op prijs stellen.

Alvast hartelijk bedankt!

Galdiano

Ingevuld.

Waardeloze stoelen op west, ik kijk elk seizoen met weemoed terug naar de stoelen op oost.
Die veren lekker mee. Die stoelen op West, drukken verschrikkelijk in de rug.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

Citaat van: Galdiano op juli 31, 2014, 10:19:29
Ingevuld.

Waardeloze stoelen op west, ik kijk elk seizoen met weemoed terug naar de stoelen op oost.
Die veren lekker mee. Die stoelen op West, drukken verschrikkelijk in de rug.

Gewoon weer lekker op noord komen staan!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

SCC-J

Afstuderen op een tribunestoel.  :_schater
Ik wil staanplaatsen schrijf dat maar op.

Dokkumer

Ik ben op zoek naar tribunestoelen met verstelbare zitting en kliksysteem zodat de stoelen direct losgeklikt kunnen worden om eens lekker mee te smijten. :devil

Edit: Uiteraard zal ik de enquête netjes invullen, mezelf wel afvragen wanneer er afgestudeerd mag worden op de paringsdans van de paarsgevlekte zeekomkommer.

Clint

Heb voor jou nog wel een studie liggen over de fossilisering van het pantoffeldiertje.

Dokkumer

Tribunestoel... Alleen al voor deze taalflater verdien je een onvoldoende

Bijvoorbeeld: De tribunestoel bij mijn lokale voetbalclub, deze stoel beschikt over veel ruimte ten opzichte van de stoelen naast mij. Dat vindt ik het meest belangrijk.

Een werkwoord in de eerste persoon is NOOIT met een dt!!!

Dokkumer

Citaat van: Clint op juli 31, 2014, 11:03:03
Heb voor jou nog wel een studie liggen over de fossilisering van het pantoffeldiertje.
Geweldig. Geheel vanuit eigen ervaringen op kleitablet geschreven?

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

poelie-lwd

Graag verwarming in de zitting zodat ik geen kouwe poten krijg als ik er 90 min op sta. Tevens wat aerodynamischer zodat ik de stoel WEL in het uitvak kan smijten vanaf trappie 10.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 11:48:09
Graag verwarming in de zitting zodat ik geen kouwe poten krijg als ik er 90 min op sta. Tevens wat aerodynamischer zodat ik de stoel WEL in het uitvak kan smijten vanaf trappie 10.

tja gooibare stoelen, hadden ze bij NEC toch maar even mooi geregeld  :_schater

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 11:48:09
Graag verwarming in de zitting zodat ik geen kouwe poten krijg als ik er 90 min op sta. Tevens wat aerodynamischer zodat ik de stoel WEL in het uitvak kan smijten vanaf trappie 10.
Wat moet jij met zittingsverwarming als je constant op trappie 10 staat. Dan moet je trapverwarming hebben en dat is in deze zaak niet aan de orde.

Goudvinger


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

John Hiatt

Ik wil een verwarmde stoel, een lekkere masseuse, een houdertje voor mijn biertje, topless bediening! Komkommertijd!