Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

35 years M.I.Side Birthday Party 1979- 2014

Gestart door Nightmarelwd, juli 30, 2014, 11:34:53

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Alle generaties en oud MI-Side welkom.



[verwijderd door de beheerder]
MI-Sider for Life

Goudvinger


Kuzmanovic-Apeldoorn

In ieder geval ben ik in dat rechtertorentje nog wel eens op een feestje geweest van een van de oprichters! _O_
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 30, 2014, 12:05:51
In ieder geval ben ik in dat rechtertorentje nog wel eens op een feestje geweest van een van de oprichters! _O_

En nu elftalleider ;)

kannenman

Ik zal na afloop van de wedstrijd wel even reclame maken voor deze avond.

Ill be there  :scc :ams

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

thankyou

Dus, mensen van 18+ mogen wel naar binnen zonder dat ze wat te maken hebben met de MI-Side zelf?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Ronnie tng

Citaat van: thankyou op augustus 08, 2014, 18:39:06
Dus, mensen van 18+ mogen wel naar binnen zonder dat ze wat te maken hebben met de MI-Side zelf?

Het is een miside reünie maar andere fanatieke supporters zijn ook welkom.

Ps, Cambuur culture is hier wel welkom en zal er met een stand staan. :-)

thankyou

ook met ID kaart verplichting ivm 18 jaar? 
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Ronnie tng

Citaat van: thankyou op augustus 08, 2014, 19:28:10
ook met ID kaart verplichting ivm 18 jaar?

  :y , over 5 jaar weer een reünie  :devil

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 30, 2014, 12:05:51
In ieder geval ben ik in dat rechtertorentje nog wel eens op een feestje geweest van een van de oprichters! _O_

Proppie

de Schoot


Hans de Rat

Hallo mensen,

De kaartverkoop is al een paar weken gestart en begint inmiddels aardig te lopen. Voor de thuiswedstrijd zal ik weer in de cambuurbar zitten met kaarten.
We hopen dat de pouderen toch snel een kaart gaan kopen wat het is de bedoeling om de oude groep weer een bij elkaar te brengen en ook met de jeugd in contact te brengen.
Als er in de nabije toekomst een nieuw stadion gaat komen moet de fanatieke aanhang niet uit elkaar vallen zoals bij veel clubs het geval was.
Dus mannen laat oude tijden herleven onder het genot van 1 of 33 sapjes en koop snel een kaart voor dit legendarische feest!!
Want een mooi feest gaat het worden.

ps. Als er ook iemand in het hertje moet zitten met kaarten meld dit dan hier even dan regel ik dat.

groeten HANS DE RAT

Hans de Rat

oh ja,
als er nog mensen zijn met fotos van de beginjaren of de oprichting van de world famouse MI-SIDE dan graag ff mailen naar mij

Hans de Rat

Voor en na de wedstrijd tegen Den Haag zijn er aardig wat kaarten verkocht. Helaas laten de ouderen het wat afweten. Koop snel je kaart mannen want we hebben weinig zin om aan de deur te gaan staan om kaarten te verkopen. Voor ons is het ook feest en wij willen ook genieten van al het moois wat op deze avond geboden wordt.
We kunnen alvast verklappen dat Cambuur Culture met een stand aanwezig zal zijn en dat er kleine cambuur tattoos gezet kunnen worden!
Ons aller vriend DJ-Kannenman zal de avond openen en om het spannend te maken wachten we nog even met het bekend maken van de rest van het programma :0= opskietuh en kaartjes halen!!!!!!!!