Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur - Twente 09-08-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, juli 28, 2014, 09:31:13

Vorige topic - Volgende topic

kannenman


Bascambuur

3-0 (1-0)
Ogbeche
Ogbeche
Ogbeche

3x   :gelekaart

de Schoot

Als ik mag, ga ik me er ook maar eens aan wagen.

3-2 (0-1)

Reijen
Hemmen
Hemmen

4 :gelekaart
1 :rodekaart

punkman


Yellow Army

Area 58

michello

#50
0-0 Rust
1-0 ( Ogbeche ) Eindstand
4x  :gelekaart

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kickandrush

3-1 (1-1)

Hemmen
Rushnak
Ogbeche


3xgeel
1x rood





Destroyer

#53
1-1 (0-1)

Ogbeche

twee  :gelekaart

9950 schreeuwende gekken  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Stiens


Locoleeuw

Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

Grijskijkert

Ik had 1 doelpuntenmaker goed, levert dit niks op?
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: grijskijker op augustus 09, 2014, 23:06:49
Ik had 1 doelpuntenmaker goed, levert dit niks op?

Nee jij had Ogbeche als doelpuntenmaker van het eerste doelpunt en Rusnak van het tweede, maar toen hij bij de keeper stoorde ging de bal naast. Kijk ik had Rusnak wel goed bij het eerste doelpunt  :y
Henk, held, bedankt