Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pool SC Cambuur - Twente 09-08-2014

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, juli 28, 2014, 09:31:13

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#60
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 09, 2014, 23:12:18
Nee jij had Ogbeche als doelpuntenmaker van het eerste doelpunt en Rusnak van het tweede, maar toen hij bij de keeper stoorde ging de bal naast. Kijk ik had Rusnak wel goed bij het eerste doelpunt  :y
Oke ik weet ook niet hoe die punten verdeling gaat, zag bij anderen 2 punten achter hun naam staan en  die hadden ook Rusnak als doelpuntenmaker, maar niet als eerste.. Maar het maakt verder niet uit, jij hebt er verstand dus het zal wel kloppen.. Nog wat van de wedstrijd kunnen zien? Het viel mij niet tegen moet ik zeggen...

EDIT: Heb de punten waardering gevonden, misschien is het handig op dit steeds boven aan elke pool te zetten.. Dan heeft een dombo als ik ook niks te zeuren  8P :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Punt verdeling neem aan dat het nog steeds is als afgelopen seizoen.

Rust goed : 6 punten
1 v/d teams goed bij rust : 2 punten

Eindstand goed : 12 punten
1 v/d teams goed :  4 punten
Winnaar goed : 2 punten

Aantal kaarten goed : 3 punten
Doelpuntenmaker (juiste volgorde) : 6 punten

Grijskijkert

Citaat van: jeff op augustus 09, 2014, 23:29:45
Punt verdeling neem aan dat het nog steeds is als afgelopen seizoen.

Rust goed : 6 punten
1 v/d teams goed bij rust : 2 punten

Eindstand goed : 12 punten
1 v/d teams goed :  4 punten
Winnaar goed : 2 punten

Aantal kaarten goed : 3 punten
Doelpuntenmaker (juiste volgorde) : 6 punten
Ja dit bovenaan elke pool en er is meer duidelijkheid..
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

Vorig jaar stond dit bij de stand, is het ook duidelijk. Misschien kan Kuzmanovic-Apeldoorn dit nog toevoegen.
Super snel de stand trouwens _O_

Grijskijkert

Citaat van: jeff op augustus 09, 2014, 23:36:52
Vorig jaar stond dit bij de stand, is het ook duidelijk. Misschien kan Kuzmanovic-Apeldoorn dit nog toevoegen.
Super snel de stand trouwens _O_
dat zou ook prima zijn.. en inderdaad super snel  dat de stand er is  _O_
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Waar ik 1-3 zei 1-1 geen joker stop de tijd

Galdiano

Zijn er meer die niets kunnen plaatsen in het spelers en wedstrijd gedeelte?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Heb ik ook.. heb dokkumer al even een pm gestuurd.

Wil wel even wat kwijt haha  :clint

Galdiano

Ik heb hem ook al een pm gestuurd.
Zit vol frustratie over Dijkstra. Schop die Mokhtar onderuit, dan maar geel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Ja en de onbegrijpelijke wissel van Henk.  ;(

punkman

Citaat van: Galdiano op augustus 09, 2014, 23:48:51
Zijn er meer die niets kunnen plaatsen in het spelers en wedstrijd gedeelte?

:_schater :_schater Ik kan nergens meer reageren, behalve hier dan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op augustus 09, 2014, 23:45:19
Waar ik 1-3 zei 1-1 geen joker stop de tijd

Ok dat wist ik niet, bedankt, je hebt nog 34 seconden over, hierbij de nieuwe stand, iemand anders nog wensen??  :_schater

1   Bernardo   14
   Yellow Army   14
   Wouterzz   14
   Siepelsjeu   14
5   Destroyer   12
   scc01   12
   SCC-J   12
8   Punkman   10
   666   10
   Bubba   10
   Janou   10
   SCCambuurlwdd   10
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: punkman op augustus 10, 2014, 00:04:48
:_schater :_schater Ik kan nergens meer reageren, behalve hier dan.

Dat wordt gezellig dan hier. DKV staat een paar uur onder ons en gaan ze direct de boel hier saboteren :zweep
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 10, 2014, 00:07:57
Dat wordt gezellig dan hier. DKV staat een paar uur onder ons en gaan ze direct de boel hier saboteren :zweep
Is als het goed is alweer opgelost.
Groeten uit DKV :P