Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De uitkaart, gezamenlijk statement SC Cambuur BVO en SCS Kern van Cambuur

Gestart door KernvanCambuur, januari 25, 2013, 09:57:33

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Ongelooflijk natuurlijk! Ik wacht al jaren tot ik eindelijk weer naar binnen mag, over een half jaar is het EINDELIJK zover. En tot mijn verbazing kom ik dus in beginsel niet eens in aanmerking voor een uitkaart?! Ik heb mijn straf (sv + duizenden euro's boete) gehad en nu word ik nogmaals gestraft door de uitkaart. Zonder uitkaart kon ik vanaf volgend seizoen lekker weer naar uitwedstrijden, maar nu dus niet via de "officiële" manier.

Dat word dus creatief zijn en dan maar plaats nemen in thuisvakken!  :y

Dan kan mijn uitkaart niet afgepakt worden, en ik kan geen SV krijgen omdat de kassa's gewoon open zijn!

Sander Scc

Nog even en dan krijg je tbs bij een landelijk sv..

Dit is niet te geloven natuurlijk.. Mijn SV is net voorbij en dan krijg je dit...

En de slappe houding van de bvo is helemaal triest. 'Ja het ligt niet aan ons'. Jullie horen je gvd hard te maken voor je eigen fans!!.


John Hiatt

Volgens bestuurslid van KVC is de KVC niet akkoord met dit artikel.

Bakker90

Ik snap de problemen van sommige mensen niet met of zonder uitkaart ik kan alleen bedenken dat ik het een onnodige grote kaart vindt en dat ik het jammer vindt dat er niet veel mensen deze kaart hebben waardoor de sfeer in het uitvak flink gedaald is ..!! :wall

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op januari 27, 2013, 10:01:39
Volgens bestuurslid van KVC is de KVC niet akkoord met dit artikel.

Het staat anders wel in geuren en kleuren in het statement van de KVC en de BVO. Laat het eruit!

Het is toch te triest voor woorden dat jij het persoonlijk moet horen via een bestuurslid! Wanneer je het er niet mee eens bent laat je dit openlijk weten!!!

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op januari 27, 2013, 11:15:51
Ik snap de problemen van sommige mensen niet met of zonder uitkaart ik kan alleen bedenken dat ik het een onnodige grote kaart vindt en dat ik het jammer vindt dat er niet veel mensen deze kaart hebben waardoor de sfeer in het uitvak flink gedaald is ..!! :wall

Bakker90 je bent een beste kerel, alleen heb je je blijkbaar te weinig in de materie verdiept. Het reglement van de Uitkaart is indertijd dermate streng opgesteld dat een TBS-er met proefverlof nog meer vrijheden heeft. Een deel zal ongetwijfeld met de uitkaart an sich geen probleem hebben, maar -wat mij betreft- is de enorme regelgeving hieromtrent een crime. En echt veel beter is het niet geworden.

Galdiano

Citaat van: Bakker90 op januari 27, 2013, 11:15:51
Ik snap de problemen van sommige mensen niet met of zonder uitkaart ik kan alleen bedenken dat ik het een onnodige grote kaart vindt en dat ik het jammer vindt dat er niet veel mensen deze kaart hebben waardoor de sfeer in het uitvak flink gedaald is ..!! :wall

Ga maar lekker weer terug naar het cambuur.nl forum! Met je gezeur over Jan de Jonge en nu over de uitkaart! Je snapt er werkelijk waar niets van!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bugs

Het kan aan mij liggen maar de KNJB kan dit nooit verplicht stellen zolang er nog clubs zijn die geen uitkaart hebben.... Dan geldt namelijk voor een club als Cambuur een strenger uit beleid als voor een club zonder uitkaart.... En dat mag niet. Rechts ongelijkheid noemt men dat....

Zou ik eens voorleggen aan die voetbal jurist waar jullie het wel eens over gehad hebben...
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

Destroyer

Citaat van: Bakker90 op januari 27, 2013, 11:15:51
Ik snap de problemen van sommige mensen niet met of zonder uitkaart ik kan alleen bedenken dat ik het een onnodige grote kaart vindt en dat ik het jammer vindt dat er niet veel mensen deze kaart hebben waardoor de sfeer in het uitvak flink gedaald is ..!! :wall

Is door nou echt een serieuze reactie  of probeer je iets uit te lokken? of ben je 12- ? Heb je je überhaupt wel eens verdiept in de reglementen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

We kunnen wel zeuren over die uitkaart en de verplichte buscombi e.d.,maar aan wie hebben we die ellende te danken? En ik zal wel gezeik over me heen krijgen ,maar doe je ogen eens open want als die maatregelen niet nodig waren , waren ze er zeker niet geweest.
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op januari 27, 2013, 16:17:41
We kunnen wel zeuren over die uitkaart en de verplichte buscombi e.d.,maar aan wie hebben we die ellende te danken? En ik zal wel gezeik over me heen krijgen ,maar doe je ogen eens open want als die maatregelen niet nodig waren , waren ze er zeker niet geweest.

Alsjeblieft vertel ons wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:34:03

Alsjeblieft vertel ons wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???
Dus jij denkt dat die maatregelen alleen maar zijn gebaseerd op wat er dit jaar en vorig jaar gebeurt is?
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op januari 27, 2013, 16:40:52
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:34:03

Alsjeblieft vertel ons wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???
Dus jij denkt dat die maatregelen alleen maar zijn gebaseerd op wat er dit jaar en vorig jaar gebeurt is?

,maar aan wie hebben we die ellende te danken?  Kan je deze vraag zelf wel beantwoorden?

Ik vraag jouw toch wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???  of moeten we voor  fouten van 6 jaar terug nog gestraft worden? is dat dan logisch?

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:46:25
Citaat van: grijskijker op januari 27, 2013, 16:40:52
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:34:03

Alsjeblieft vertel ons wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???
Dus jij denkt dat die maatregelen alleen maar zijn gebaseerd op wat er dit jaar en vorig jaar gebeurt is?

,maar aan wie hebben we die ellende te danken?  Kan je deze vraag zelf wel beantwoorden?

Ik vraag jouw toch wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???  of moeten we voor  fouten van 6 jaar terug nog gestraft worden? is dat dan logisch?
Aan wie we het te danken hebben? Aan jonkjes die het stoer vinden om ellende te zoeken, wat ten koste gaat van de "normale" supporters .
En het gaat niet alleen om uitwedstrijden maar ook om thuiswedstrijd(Roda) en ik snap wel dat Cambuur geen enkel risico meer wil nemen. Laat ik wel duidelijk zijn dat ik door die maatregelen geen uitwedstrijd meer bezoek,wat ik daarvoor regelmatig deed.
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op januari 27, 2013, 16:52:53
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:46:25
Citaat van: grijskijker op januari 27, 2013, 16:40:52
Citaat van: SCC-J op januari 27, 2013, 16:34:03

Alsjeblieft vertel ons wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???
Dus jij denkt dat die maatregelen alleen maar zijn gebaseerd op wat er dit jaar en vorig jaar gebeurt is?

,maar aan wie hebben we die ellende te danken?  Kan je deze vraag zelf wel beantwoorden?

Ik vraag jouw toch wanneer is er voor het laatst iets noemenswaardig gebeurt bij een uitwedstrijd???  of moeten we voor  fouten van 6 jaar terug nog gestraft worden? is dat dan logisch?
Aan wie we het te danken hebben? Aan jonkjes die het stoer vinden om ellende te zoeken, wat ten koste gaat van de "normale" supporters .
En het gaat niet alleen om uitwedstrijden maar ook om thuiswedstrijd(Roda) en ik snap wel dat Cambuur geen enkel risico meer wil nemen. Laat ik wel duidelijk zijn dat ik door die maatregelen geen uitwedstrijd meer bezoek,wat ik daarvoor regelmatig deed.


Tuurlijk maakt thuis of uit wat uit. Lokale driehoek aldaar beslist toch ?? hebben die de afgelopen 5 problemen gehad??
Aan jonkjes die het stoer vinden om ellende te zoeken, wat ten koste gaat van de "normale" supporters .  Maar wanneer was dit dan voor het laatst bij een uitwedstrijd?