Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Destroyer op oktober 26, 2014, 10:20:46
Nee pas nadat we ze verslagen hebben  :devil

Haha, ik zie alleen erg graag dat er nog 1 of 2 ploegen zich toevoegen aan de staart groep met Heracles en Dord.


Casuals-lwd

#3452
Goede zet van Twente, zouden meer clubs moeten doen.


Marc S

Denk alleen niet dat wij daar voor in aanmerking komen  8P

Thieske

Citaat van: Marc S op oktober 29, 2014, 16:48:04
Denk alleen niet dat wij daar voor in aanmerking komen  8P

Denk het ook niet inderdaad  :devil

Tukker

Lekkerrr. dkv nu 2-0 achter bij Twente  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg

Citaat van: Tukker op november 01, 2014, 21:15:24
Lekkerrr. dkv nu 2-0 achter bij Twente  :thumbsup

Staan zij ook weer waar ze horen, onder ons  :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

morgen weer lekker 4de!
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2014, 21:23:24
morgen weer lekker 4de!
Zou mooi zijn. Laten we PEC en dkv weer onder ons. Best wel een belangrijke pot morgen hoor. Winst en je blijft mooi bij. Verlies en je mag weer een klein beetje naar beneden kijken met de wedstrijd van Ajax als eerstvolgende. Maar we blijven positief. We verliezen morgen niet. FF poolen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Den Haag, toch niet echt in vorm de laatste weken, staat met de rust nog 0-0 in Eindhoven. En PSV is nog maar met 10.

Ik ben normaal niet zo voor PSV, maar van mij mogen ze deze wel winnen  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op november 01, 2014, 21:49:46
Den Haag, toch niet echt in vorm de laatste weken, staat met de rust nog 0-0 in Eindhoven. En PSV is nog maar met 10.

Ik ben normaal niet zo voor PSV, maar van mij mogen ze deze wel winnen  |:)

Je wordt op je wenken bediend
Henk, held, bedankt

Marc S

Zeker geen ongunstige uitslagen vanavond.. hopelijk pakken we morgen dit cadeautje mooi uit, sta je weer 4e.

Marc S


CambuurAmersfoort

Nou dat is nog een weekje wij staan boven de boeren:)

OuweSkeve

Genot 2-0 achter jarrefean. Voetballend niet eens zo slecht. Heerlijk countervoetbal van kowet