Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op oktober 23, 2014, 08:05:16
Dat wordt hij ook niet in die 2 maanden bij Pune City.
In rupia's wel...

Gasgeve

Citaat van: Dokkumer op oktober 23, 2014, 09:26:46
In rupia's wel...
Hij gaat daar zeker meer dan een miljoen verdienen. Alleen is 1 miljoen daar, 66 euro hier, hoop dat John dat ook snapt  :devil

Eewal

Haha, die Velthuizen, wat een droeftoeter!

Tukker

Vanavond maar even terugkijken. Een Velthuisje in Arnhem. En 2 x een oud speler van Cambuur die scoort.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

drg


Eewal

Prima uitslag die 2-2

speculeter

Blij dat die falkenburg niet naar ons is gegaan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op oktober 25, 2014, 20:14:53
Een Velthuisje in Arnhem. En 2 x een oud speler van Cambuur die scoort.

Ik vind de manier van juichen van Tigha niet zo fijn, dat deed ie bij ons toch beter....
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

stillem 2 doet het ook goed bij heracles, zomaar ff 0-2 voor.

Tukker

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 25, 2014, 21:11:14
stillem 2 doet het ook goed bij heracles, zomaar ff 0-2 voor.
GAE bij Ajax ook  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Utekleitrokken

Lekker. Nog een gelijkspelletje in Alkmaar :thumbsup

Cambuur Groningen

Morgen winnen en we staan 2e  :thumbsup :thumbsup

Casuals-lwd

ajakkes heeft gescoord 2-1..

Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 25, 2014, 21:57:20
ajakkes heeft gescoord 2-1..

Ajax gaan we echt niet onder ons houden hoor :P

Destroyer

Citaat van: Marc S op oktober 26, 2014, 10:15:16
Ajax gaan we echt niet onder ons houden hoor :P

Nee pas nadat we ze verslagen hebben  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22