Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: drg op oktober 15, 2014, 18:07:37
Kennelijk wel want die transfer is afgeblazen  :_schater

Ik las het! Die gast moet wel heel erg wanhopig zijn nu!

Marc S

psv 3-0 voor op az en vitesse 0-2 voor bij willem 2. Niet verkeerd zo.

Cambuur Groningen


Len Cantello

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 19, 2014, 14:41:33
3e nu  |:)
Mooi dat GAE dat klote Zwolle terug op aarde zet.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

ForzaCambuur1

Ondanks het gelijkspel staan we nog steeds in de top  |:)

RotterdamLeeuwarden

Zo is dat !!!

En dan zijn er toch nog pessimisten die naar onderen kijken van "hoeveel punten staan we boven de streep"  :_schater :_schater

Kom op zeg, SC Cambuur gaat zich handhaven in de top 6, let maar op !
Mits het team een beetje bij elkaar blijft en niet in de winterstop leeggekocht wordt.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 20, 2014, 19:45:53
Zo is dat !!!

En dan zijn er toch nog pessimisten die naar onderen kijken van "hoeveel punten staan we boven de streep"  :_schater :_schater

Kom op zeg, SC Cambuur gaat zich handhaven in de top 6, let maar op !
Mits het team een beetje bij elkaar blijft en niet in de winterstop leeggekocht wordt.
Gewoon net zoveel punten als vorig seizoen tijdens de winterstop (in EXACT de helft van het aantal wedstrijden), een doelpunt meer gemaakt in totaal en een topscorer die na 9 wedstrijden nog maar 1 goal minder heeft gemaakt dan onze topscorer voor de winterstop vorig seizoen.

Ja dan droom je wel eens over Europees Voetbal. Alleen ben ik zelf al dolblij als we het linkerrijtje uiteindelijk vast weten te houden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2014, 11:45:14
Gewoon net zoveel punten als vorig seizoen tijdens de winterstop (in EXACT de helft van het aantal wedstrijden), een doelpunt meer gemaakt in totaal en een topscorer die na 9 wedstrijden nog maar 1 goal minder heeft gemaakt dan onze topscorer voor de winterstop vorig seizoen.

Ja dan droom je wel eens over Europees Voetbal. Alleen ben ik zelf al dolblij als we het linkerrijtje uiteindelijk vast weten te houden.

Maar alles staat wel belachelijk dicht bij elkaar
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 21, 2014, 12:17:32
Maar alles staat wel belachelijk dicht bij elkaar
Net zoals vorig seizoen  :)

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2014, 12:21:51
Net zoals vorig seizoen  :)

Ja maar toen ging het om de onderste plaatsten. Nu de middenmoot/subtop.
Area 58

dit is mien club

pak je 4 punt uit de komende 3 wedstrijden sta je nog in de top 6
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op oktober 21, 2014, 12:37:20
Ja maar toen ging het om de onderste plaatsten. Nu de middenmoot/subtop.
Toen stond zowel bovenin als onderin alles dicht bij elkaar..

Gasgeve

John Goossens zet zijn carrière voort in de lucratieve Super League in India. Goossens, die in augustus zijn contract bij Feyenoord liet ontbinden, heeft een contract voor twee maanden getekend bij FC Pune City.

Hij gaat voor het avontuur bij Pune City i.p.v. de nummer 3 van de Eredivisie   :O

Treb

Citaat van: Gasgeve op oktober 23, 2014, 07:02:38
John Goossens zet zijn carrière voort in de lucratieve Super League in India. Goossens, die in augustus zijn contract bij Feyenoord liet ontbinden, heeft een contract voor twee maanden getekend bij FC Pune City.

Hij gaat voor het avontuur bij Pune City i.p.v. de nummer 3 van de Eredivisie   :O

Nou ja, om je financieel onafhankelijk te voetballen moet je dan ook niet in Leeuwarden zijn  :P

Gasgeve

Citaat van: Treb op oktober 23, 2014, 07:04:07
Nou ja, om je financieel onafhankelijk te voetballen moet je dan ook niet in Leeuwarden zijn  :P
Dat wordt hij ook niet in die 2 maanden bij Pune City.