Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

CiteerKevin van Veen is vooralsnog bezig aan een uitstekend seizoen. De aanvaller van FC Oss was tot dusver goed voor zeven doelpunten in negen wedstrijden en mag zich topscorer van de Jupiler League noemen. Heracles Almelo en Roda JC Kerkrade houden de ontwikkeling van de voormalig jeugdvoetballer van PSV in de gaten.
/
"Ik heb gehoord dat ze voor mij op de tribune zitten", vertelde Van Veen, 23 jaar, in gesprek met Omroep Brabant. "Er heeft zich nog niemand concreet bij mij gemeld. Maar in de wandelgangen hoor je van alles." De aanvaller laat de interesse op zich afkomen. "Het liefst ga ik voor het allerbeste. Maar je moet ook realistisch zijn. Ik speel nu voor FC Oss."
"Je maakt vanaf die club niet de stap naar een club uit de top vijf van de Eredivisie." Van Veen vindt clubs als SC Cambuur of Go Ahead Eagles 'echt mooi om voor te spelen', maar voorlopig focust hij zich op zijn prestaties voor FC Oss. Van Veen debuteerde in het betaalde voetbal bij Helmond Sport en was daarna enkele jaren in het amateurvoetbal actief

Mooi om te lezen hij doelt waarschijnlijk op volksclubs, maar toch bijzonder om te zien dat hij onze mooie club specifiek noemt.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=226673

speculeter

Na nog zo.n seizoen positief in het nieuws staan gast het voor ons
steeds makkelijker worden om goede spelers aan te trekken!

Utekleitrokken

Citaat van: speculeter op oktober 10, 2014, 19:32:56
Na nog zo.n seizoen positief in het nieuws staan gast het voor ons
steeds makkelijker worden om goede spelers aan te trekken!

Maar dan wel graag goede spelers die bij Cambuur passen!

Marc S

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 10, 2014, 23:52:45
Maar dan wel graag goede spelers die bij Cambuur passen!

Daar zorgt dat TS+TM wel voor :y

Bernardo

Gudelj ontslagen bij NAC

piene hassus

Die hoeft Cambuur niet

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op oktober 13, 2014, 18:01:58
Die hoeft Cambuur niet

Alleen als Siepie besluit met pensioen te gaan
Area 58

Marc S

Citaat van: Yellow Army op oktober 13, 2014, 18:39:59
Alleen als Siepie besluit met pensioen te gaan

gaan we er wel op achteruit hoor.

dit is mien club

FC Dordrecht slaagt er waarschijnlijk weer in om een ervaren kracht buiten de transferperiode om aan de club te binden. De huidige nummer zeventien van de Eredivisie heeft een akkoord bereikt met KrisztiƔn Nemeth, die een contract kan ondertekenen indien hij de medische keuring zonder problemen weet door te komen, weet VoetbalPrimeur
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op oktober 14, 2014, 08:58:39
FC Dordrecht slaagt er waarschijnlijk weer in om een ervaren kracht buiten de transferperiode om aan de club te binden. De huidige nummer zeventien van de Eredivisie heeft een akkoord bereikt met KrisztiƔn Nemeth, die een contract kan ondertekenen indien hij de medische keuring zonder problemen weet door te komen, weet VoetbalPrimeur

Goed voor hun. Van mij mag Dordrecht nog wel een extra jaartje in de eredivisie spelen!

Cambuur058

Citaat van: Lore op oktober 14, 2014, 11:07:48
Goed voor hun. Van mij mag Dordrecht nog wel een extra jaartje in de eredivisie spelen!
Echter gaat Nemeth ze daar niet verder mee helpen

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op oktober 14, 2014, 12:08:40
Echter gaat Nemeth ze daar niet verder mee helpen

Kan ie gelijk weer degraderen.
Area 58

Lore

Citaat van: Cambuur058 op oktober 14, 2014, 12:08:40
Echter gaat Nemeth ze daar niet verder mee helpen

Dat klopt, maar de k dat Dordrecht niet veel keuze heeft mbt spelers

Marc S

En ze missen nogal aanvallende kwaliteiten vooral nu ook korte geblesseerd is. Zeflde probleem als wij vorig jaar hadden.

drg

Citaat van: Lore op oktober 14, 2014, 18:57:23
Dat klopt, maar de k dat Dordrecht niet veel keuze heeft mbt spelers

Kennelijk wel want die transfer is afgeblazen  :_schater