Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Als Ajax 3-2 wint blijven we 4e

speculeter

Voorlopig 0-0.
Geweldige sfeer in de Arena :_schater

666

Citaat van: speculeter op oktober 05, 2014, 17:49:59
Voorlopig 0-0.
Geweldige sfeer in de Arena :_schater

Ja wat een drama...

En wat is luktookniet goed  :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tukker

Citaat van: 666 op oktober 05, 2014, 18:14:15
Ja wat een drama...

En wat is luktookniet goed  :_schater
En 0-0 gebleven. Op beide teams weer twee punten ingelopen  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Casuals-lwd

Citaat van: speculeter op oktober 05, 2014, 17:49:59
Voorlopig 0-0.
Geweldige sfeer in de Arena :_schater
Stadion bleef ook nog lekker vol tot de 92e minuut...

vialli

As ik naar dat gegriem sien bij Ajax en in mindere mate PEC dan hevve wij un
heel goed ploegje |:)

Tukker

We hebben er een fan bij. GJ Verbeek laat wel merken bij StudioVoetbal dat hij bij Cambuur was. En dat kon ook niet missen want bijna bij elk interview was hij er bij.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Collingwood

Hij is inderdaad erg complimenteus en enthousiast over Cambuur. Leuk!
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

bij letterlijk elk onderwerp gooit verbeek cambuur er maar weer even in.
gaat het over zwakke banken met kwetsbare elftallen
verbeek: "maar bij cambuur word het er echt niet zwakker op als er een wissel is!!!"
hele tafel gelijk weer loftompret
behalve mr zeurpiet  :R :R :R
machtig

Tukker

Het programma doet het nog steeds met het oude intro met NEC, Roda en RKC. Tijd voor vernieuwing  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Wat een oetlul die van gelder :R

Gasgeve

Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 10:49:36
Wat een oetlul die van gelder :R
Probeert met alle geweld te voorkomen dat men denkt dat hij voor Ajax is. Echter heeft hij alleen maar de wedstrijden van Ajax gezien. En dan constant zeggen: 'toevallig zag ik Heracles tegen Ajax'. Toevallig ...

moodygrunn

Citaat van: Gasgeve op oktober 06, 2014, 15:27:12
Probeert met alle geweld te voorkomen dat men denkt dat hij voor Ajax is. Echter heeft hij alleen maar de wedstrijden van Ajax gezien. En dan constant zeggen: 'toevallig zag ik Heracles tegen Ajax'. Toevallig ...

Dan kun het beter openlijk benoemen dat je een favoriet hebt zoals Genee, in plaats van onpartijdigheid te simuleren
In Henk en Sandor we trust

Gasgeve

Citaat van: moodygrunn op oktober 06, 2014, 15:32:03
Dan kun het beter openlijk benoemen dat je een favoriet hebt zoals Genee, in plaats van onpartijdigheid te simuleren
Is ook niks mis mee. Toine is voor Willem 2 geloof ik, die schele Chinees is voor Az en Tom Egbers is voor Heracles. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren.

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op oktober 06, 2014, 15:34:13
Is ook niks mis mee. Toine is voor Willem 2 geloof ik, die schele Chinees is voor Az en Tom Egbers is voor Heracles. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren.
En Mart Smeets voor Vite$$e :P
Gelukkig hebben wij Genee |:)

Ik moet wel nageven dat de door jou genoemde heren hun liefde niet zo openlijk betuigen zoals de heer Cheque graag wil doen verbloemen.