Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: speculeter op september 23, 2014, 16:59:45
Ws omdat korte...Zo heet hij toch? tot de winterstop is uitgeschakeld.

Klopt.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Gunstige uitslagen en tussenstanden tot nu toe....

Marc S

 :_schater :_schater Vitesse kan hele seizoen geen peppernoot raken maken er nu gewoon 6 in een wedstrijd  :_schater :_schater

Tukker

#3378

En Feyenoord heeft wel geleerd van de afgelopen wedstrijd. Ze hebben helemaal geen probleem met de Eagles.

De 3 teams die vandaag verloren hebben / gaan verliezen zijn wat mij betreft de 3 degradatiekandidaten. Heracles, Dordrecht en Eagles.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Eewal

Citaat van: Tukker op september 27, 2014, 22:00:25
En Feyenoord heeft wel geleerd van de afgelopen wedstrijd. Ze hebben helemaal geen probleem met de Eagles.

De 3 teams die vandaag verloren hebben / gaan verliezen zijn wat mij betreft de 3 degradatiekandidaten. Heracles, Dordrecht en Eagles.
denk het ook! morgen verder afstand van ze proberen te nemen. als je dan ook Dordrecht nog zou pakken ga je je echt voor de winterstop al veilig spelen!

Cambuur Groningen

Mooi die rode kaart bij DKV, maar PSV heeft langzamerhand wel erg veel voordeel zo. Al de 3e wedstrijd dat ze tegen 10 man mogen in de eerste helft...

Yellow Army

Citaat van: Cambuur Groningen op september 28, 2014, 17:26:36
Mooi die rode kaart bij DKV, maar PSV heeft langzamerhand wel erg veel voordeel zo. Al de 3e wedstrijd dat ze tegen 10 man mogen in de eerste helft...

Boeiuh, dan pisvee maar lekker kampioen. Zolang die boertjes naar onder ons blijven.
Area 58

drg

PSV heeft ook last van een uitwedstrijdencomplex, dat is wel weer duidelijk geworden dit weekend  :devil

speculeter

Psv een rode kaart...en oh oh wat zijn ze boos daar.
Zelfs die simpele coach weggestuurd.

AL

Citaat van: speculeter op oktober 05, 2014, 13:49:14
Psv een rode kaart...en oh oh wat zijn ze boos daar.
Zelfs die simpele coach weggestuurd.

Cocu :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

speculeter

Prima uitslagen weer!!
Volgens mij 4 e na dit weekend?

Bernardo

Citaat van: speculeter op oktober 05, 2014, 16:25:15
Prima uitslagen weer!!
Volgens mij 4 e na dit weekend?

Wint Ajax,  staan we 3de.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op oktober 05, 2014, 16:30:57
Wint Ajax,  staan we 3de.
wint zwolle met 2-0 ook toch?

Bernardo


zeewolde

Moet 3-0 zijn. Anders heeft ajax meer doelpunten voor.