Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op september 20, 2014, 18:28:59
voor wie zijn we bij excelsior - dordrecht?

Diekhuuz'n natuurlijk!
In Henk en Sandor we trust

Marc S

smerige streek hoor...

Cambuur058

nou gelijk is gekomne.
wat is goed bij ado - eagles?
ik tegen voor ado omdat eagles dan een dramatische start heeft.

666

Tot nu toe is er geen doorkomen aan...  Wat een niveau exe-dor en Ado egels,  wat een kut potten.

Nou hoop ik dat ik de toto straks wel goed heb met de kwart voor negen wedstrijd. 6-0
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op september 20, 2014, 20:26:44
Tot nu toe is er geen doorkomen aan...  Wat een niveau exe-dor en Ado egels,  wat een kut potten.

Nou hoop ik dat ik de toto straks wel goed heb met de kwart voor negen wedstrijd. 6-0


hopen dat vitesse - dkv beter voetbal word...

666

Citaat van: Marc S op september 20, 2014, 20:33:18

hopen dat vitesse - dkv beter voetbal word...

Idd..  En dan vooral van vietstas.  Wat een voetbal, Ik denk dat Henk de doelstelling maar moet bijstellen,  kampioenschap  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op september 20, 2014, 20:36:53
Idd..  En dan vooral van vietstas.  Wat een voetbal, Ik denk dat Henk de doelstelling maar moet bijstellen,  kampioenschap  :devil

Hopen dat Vitesse wint, kan dkv niet over ons heen dit weekend (ook niet voor maar een dagje)  :_schater

fred

Uth gescored voor Heerenveen, paar minuten later maakt Pröpper gelijk (1-1)

Marc S

Citaat van: fred op september 20, 2014, 21:26:08
Uth gescored voor Heerenveen, paar minuten later maakt Pröpper gelijk (1-1)

Vitesse veel sterker, maar nog steeds een scorings probleem

drg

Laat Vitesse maar mooi winnen,dat keerpunt zal toch eens gebeuren,dan maar de tweede helft nog effe  :proost

sccambuurlwdd

Ongeacht het resultaat morgen, staan we ook nog na dit weekend boven Heerenveen  w:)

Marc S

Citaat van: sccambuurlwdd op september 20, 2014, 22:48:39
Ongeacht het resultaat morgen, staan we ook nog na dit weekend boven Heerenveen  w:)

Als we 2-0 verliezen (of met 2 doelpunten verschil) niet :p

666

Guzebuyuk is een geweldige derby scheids...  Ik hoop dat hij onze derbys ook (weer)  fluit.  Hij laat lekker voetballen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Opvallend: Dordrecht haalt Erixon Danso terug (eerder dit jaar nog weggestuurd wegens mentaliteitsproblemen).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Ws omdat korte...Zo heet hij toch? tot de winterstop is uitgeschakeld.