Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Ik hoop deze speelronde op:

Ajax - Heracles
Twente - Eagles
AZ - DKV
Feyenoord - WII
PEC - PSV

Utrecht - ADO maakt me niet uit
Vitesse - Excelsior
Cambuur - Groningen ;)
Dordrecht - NAC mag wel gelijk worden

Zou top zijn  :thumbsup

Eewal

Citaat van: Cambuur058 op september 13, 2014, 13:35:19
Ik hoop deze speelronde op:

Ajax - Heracles
Twente - Eagles
AZ - DKV
Feyenoord - WII
PEC - PSV

Utrecht - ADO maakt me niet uit
Vitesse - Excelsior
Cambuur - Groningen ;)
Dordrecht - NAC mag wel gelijk worden

Zou top zijn  :thumbsup

als we zelf mochten winnen zouden we echt ruim afstand kunnen nemen van de degradatieplaatsen... na 5!!!!! wedstrijden... zwolle had vorig seizoen ook een topstart. toen vielen ze terug en verloren ze een aantal keren.. stonden ze nog 10de!

zeewolde

Pec-psv gelijk. Dan spelen we volgende week om de koppositie. De rest is niet interessant, ik kujk alleen naar boven |:)

RotterdamLeeuwarden

#3318
Citaat van: Cambuur058 op september 13, 2014, 13:35:19
Ik hoop deze speelronde op:

Ajax - Heracles
Twente - Eagles
AZ - DKV
Feyenoord - WII
PEC - PSV

Utrecht - ADO maakt me niet uit
Vitesse - Excelsior
Cambuur - Groningen ;)
Dordrecht - NAC mag wel gelijk worden

Zou top zijn  :thumbsup

Aangezien Cambuur omhoog kan kijken ipv naar onderen zou ik een overwinning van Zwolle, Excelsior, Heracles, Feyenoord, AZ en de Eagles strategisch gezien toejuichen.

Oke, Dordt en Utrecht krijgen van mij ook de gunfactor voor de overwinning.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 13, 2014, 15:34:36
Aangezien Cambuur omhoog kan kijken ipv naar onderen zou ik een overwinning van Zwolle, Excelsior, Heracles, Feyenoord, AZ en de Eagles strategisch gezien toejuichen.

Oke, Dordt en Utrecht krijgen van mij ook de gunfactor voor de overwinning.
Waarom zou heracles moeten winnen? Het zou alleen maar mooi zijn als zij stijf onderaan blijven staan. Of zou het soms gunstig zijn voor feyenoord als heracles wint....

RotterdamLeeuwarden

Ik heb het nu even niet over Feyenoord, Cambuur staat 4e ipv 14e dus alle clubs die boven Cambuur staan of er direkt onder staan mogen best wel puntjes inleveren.

En ja, Feyenoord moet altijd winnen, jij gaat toch ook niet voor dat zootje in Tilburg juichen wel ?  l8l
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Ajax en twente gewonnen.
Boeren voor tegen onthutsend zwak AZ.

drg

Citaat van: speculeter op september 13, 2014, 20:27:48
Ajax en twente gewonnen.
Boeren voor tegen onthutsend zwak AZ.

:R en als wij tegen AZ moeten spelen ze vast weer op oorlogssterkte

speculeter

Citaat van: drg op september 13, 2014, 20:28:45
:R en als wij tegen AZ moeten spelen ze vast weer op oorlogssterkte
geeft toch niks? Met de selectie die we nu hebben zijn
we toch voor niemand bang?

Eewal

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 13, 2014, 16:26:26
Ik heb het nu even niet over Feyenoord, Cambuur staat 4e ipv 14e dus alle clubs die boven Cambuur staan of er direkt onder staan mogen best wel puntjes inleveren.

En ja, Feyenoord moet altijd winnen, jij gaat toch ook niet voor dat zootje in Tilburg juichen wel ?  l8l
ik vind persoonlijk dat jij er weinig van snapt. Alle ploegen linkerrijtje moeten de komende 10 wedstrijden wat mij betreft alles winnen tegen ploegen die in rechterrijtje staan. Afstand nemen van degradatie plaatsen is het aller belangrijkste....

Spine

Ik snap die redenering van die Feyenooider wel als ik zo de wedstrijd bekijk.  8)

speculeter

Fnoord - willem2. 0-2.

Casuals-lwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op september 13, 2014, 16:26:26
Ik heb het nu even niet over Feyenoord, Cambuur staat 4e ipv 14e dus alle clubs die boven Cambuur staan of er direkt onder staan mogen best wel puntjes inleveren.

En ja, Feyenoord moet altijd winnen, jij gaat toch ook niet voor dat zootje in Tilburg juichen wel ?  l8l
Gaat wel lekker met je team  :|

scclwd

Sneu voor Vermeer. Had zich vast een ander debuut voorgesteld.

RotterdamLeeuwarden

Sneu ?

Sorry hoor maar je weet dat dit kan gebeuren en het gebeurt nu ook.
Je kan er op wachten want er zit veel spanning op de wedstrijd, reken maar.

Ik had al niet een best voorgevoel voor deze wedstrijd.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)