Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

en feyenoord - twente maar gelijk  :thumbsup
psv - vites is ook al gunstig geeindigt

dizzhead

Laat Groningen en Ajax maar gelijk spelen. 3e!

Bernardo

Grunn - Ajax maar mooi gelijk. Blijven we keurig op de 3de plek. |:)

Notorious

Groningen en NAC pakken de 3 punten en uitgerekend de spelers waar Cambuur interesse in had maken de marge tot 2 doelpunten. Hooi (NAC) en De Leeuw (Groningen)

Op zich niets mis mee dat Groningen wint. Had ook liever een gelijkspel gezien, over 2 weken Groningen thuis pakken en zo blijven we ook nog mooi boven Ajax  |:)

speculeter

Over twee weken de noordelijke topper tegen Groningen.
Nummer 2 tegen 4!!
En als we winnen kunnen we tweede worden en speel je een week later tegen Psv om de koppositie van de eredivisie.
Machtig mooi toch.

Bernardo

Vermeer naar Feyenoord aldus FOX

fred

Geweldig alle Noorderlingen in de top 5!

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

fred


Marc S

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 31, 2014, 18:33:42
Walgelijk  :R :R :R :R :R

Nog altijd beter dan die prutser die er nu in het goal staat.  :_schater

Tukker

Citaat van: fred op augustus 31, 2014, 18:31:56
Geweldig alle Noorderlingen in de top 5!
Mooi die 3 clubs bij de eerste 4  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

John Hiatt


Marc S


zeewolde

Citaat van: fred op augustus 31, 2014, 18:31:56
Geweldig alle Noorderlingen in de top 5!
Dit meen je toch niet echt he?

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 31, 2014, 18:33:42
Walgelijk  :R :R :R :R :R

:_schater :_schater :_schater Dat ze ontwikkelingshhulp nodig hebben van 020  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22