Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ja leuk, Willem II - Den Haag... Hup Tricolores!

Ronnie tng

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 20, 2013, 09:33:01
Zoals sommigen hier vaak zeggen:

MATCH DAY !!!
:y

  :D :D :D  een smiley voor elk doelpunt van Ajax

RotterdamLeeuwarden

Het is godverdorie altijd hetzelfde liedje  :R :R :R :R :R :R
Thuis in Rotterdam is Feyenoord Ajax (bijna) altijd wel de baas maar in Amsterdam is het ALTIJD klote.

Tis omdat de concurrentie ook punten heeft laten liggen, anders was Feyenoord meer achterop geraakt  :|

BAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

De Raaf

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 20, 2013, 17:10:01
Het is godverdorie altijd hetzelfde liedje  :R :R :R :R :R :R
Thuis in Rotterdam is Feyenoord Ajax (bijna) altijd wel de baas maar in Amsterdam is het ALTIJD klote.

Tis omdat de concurrentie ook punten heeft laten liggen, anders was Feyenoord meer achterop geraakt  :|

BAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wen er maar aan, wk 2014  hef ik oek afskreven met die drama's in verdediging.
Wud 1e toernooi dat ik er niet vrij voor nim

Nightmarelwd

Citaat van: De Raaf op januari 20, 2013, 18:19:41
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 20, 2013, 17:10:01
Het is godverdorie altijd hetzelfde liedje  :R :R :R :R :R :R
Thuis in Rotterdam is Feyenoord Ajax (bijna) altijd wel de baas maar in Amsterdam is het ALTIJD klote.

Tis omdat de concurrentie ook punten heeft laten liggen, anders was Feyenoord meer achterop geraakt  :|

BAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wen er maar aan, wk 2014  hef ik oek afskreven met die drama's in verdediging.
Wud 1e toernooi dat ik er niet vrij voor nim

Dou best de eerste die weer meldt dat hij vrij is.
MI-Sider for Life

RotterdamLeeuwarden

#20
Even een spandoekje posten hier.

--spandoek weer verwijderd ivm kwetsende tekst--

Bron: Lunatic News
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

nepomuk

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 20, 2013, 17:10:01
Het is godverdorie altijd hetzelfde liedje  :R :R :R :R :R :R
Thuis in Rotterdam is Feyenoord Ajax (bijna) altijd wel de baas maar in Amsterdam is het ALTIJD klote.

Tis omdat de concurrentie ook punten heeft laten liggen, anders was Feyenoord meer achterop geraakt  :|

BAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heeeeeerlijk!!!!
Het was ijskoud in de Arena, maar het voetbal heeft mij warm  gehouden, Maar wat is Feyenoord mij tegengevallen zeg. Tja als je het middelmatige jupilerspelers moet spelen als Schaken en Immers, tja........

The king1

Moet zeggen dat Malki de bijzonderste rode kaart krijgt die ik ooit gezien heb :_schater

Dokkumer

Ik moet nageven dat ik mijn stoeltje gesloopt had als het Hemmen was overkomen ;)

Destroyer

Citaat van: The king1 op januari 26, 2013, 23:43:34
Moet zeggen dat Malki de bijzonderste rode kaart krijgt die ik ooit gezien heb :_schater

Eigen schuld toch, wie gaat er dan ook voetje vrijen zo opzichtig  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Zo, ajakkus weer even op zijn plaats gezet vanmiddag. Competitie blijft spannend!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

24e even naar Feyenoord - PSV  :proost

Destroyer

Citaat van: richard op januari 27, 2013, 18:41:51
24e even naar Feyenoord - PSV  :proost

Ben jaloers. Mooi man  :) kan toch alleen via en club card?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

#28
prachtig vitesse-ajax! maar waarom hebben jullie allemaal haat aan ajax en zijn jullie voor feyenoord?

Dokkumer

Allemaal haat aan Ajax? Ja dat heb ik. Net zoals ik haat aan Feyenooit, PisVee, Tweeeenthuuu, Vistas, NEK, NAK en al die andere schijtclubs heb.

Voor mij maar 1 club, die andere 34 zijn slechts competitie opvulling ..  |:)