Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: Eewal op mei 15, 2014, 19:20:56
Leuk ploegje dat Dordt.. Hoop dat ze promoveren!

Komt u maar!! Prima

WILLEM II
GO AHEAD EAGLES
RKC/EXCELSIOR
DORDRECHT

Op naar het 2e jaar lijfsbehoud

HilversumOnTour


sunderland

leuke interesante spelers bij sparta en dord .Aanvaller Sparta en aanvallers dord .En beide backs van dord ook niet verkeerd.

Cambuur Groningen

Uitslag ook niet verkeerd en tussenstand Excelsior -RKC 2-0 ook niet.

sunderland

Voor ons zou het goed zijn als exelcior en dord erbij komen .Sparta en Rkc zijn toch clubs die concurent zijn op spelers markt

Tukker

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 15, 2014, 20:48:11
Uitslag ook niet verkeerd en tussenstand Excelsior -RKC 2-0 ook niet.
En toch ben ik er bang voor dat RKC en Sparta het gaan redden ondanks het belabberde voetbal van gisteren. Maar ik hoop vurig het tegendeel.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op mei 16, 2014, 06:54:03
En toch ben ik er bang voor dat RKC en Sparta het gaan redden ondanks het belabberde voetbal van gisteren. Maar ik hoop vurig het tegendeel.

Nou, RKC krijgt het wel erg lastig hoor. Vooral de 0 in 2 - 0 gaat hun echt pijn doen. Als Excelsior 1x scoort is het zo goed als over!

losang09

en dat spel van rkc! ... nauwelijks een schot op doel, duels verliezen in je eigen 16 meter....   pijnlijk....  :_spank

Lore

Citaat van: losang09 op mei 16, 2014, 08:10:03
en dat spel van rkc! ... nauwelijks een schot op doel, duels verliezen in je eigen 16 meter....   pijnlijk....  :_spank

Ja, het leek echt alsof ze niet begrepen wat er op het spel stond. Dat was wel anders bij Sparta - Dordt. Die gingen vol gas. Misschien niet heel hoog niveau, maar wel erg vermakelijk. En daarnaast Cambuur heeft laten zien dat je met heel veel strijd ook ver kan komen in de ED.

HilversumOnTour

Ik vind het een erg interessante en gunstige ontwikkeling voor Cambuur

Volgend jaar mooie potjes hoor!!  _O_

ADO - NAC - HERACLES - UTRECHT - ZWOLLE - GO AHEAD EAGLES - WILLEM II - EXCELSIOR - SPARTA/DORDRECHT

zeewolde

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 16, 2014, 08:58:40
Ik vind het een erg interessante en gunstige ontwikkeling voor Cambuur

Volgend jaar mooie potjes hoor!!  _O_

ADO - NAC - HERACLES - UTRECHT - ZWOLLE - GO AHEAD EAGLES - WILLEM II - EXCELSIOR - SPARTA/DORDRECHT

Waarbij ik denk dat ADO en Utrecht toch een sterkere selectie dan de anderen hier zullen hebben. Ben ook benieuwd of FCG komend jaar nog zo sterk is, en ook onze vrienden zullen er vast niet sterker op worden.

HilversumOnTour

Denk ik ook! Het is te hopen dat Gerald, Marcel en de rest van de TD weer een smaakmaker ala Manu/Ritzmaier uit de hoed kunnen toveren en ik heb er alle vertrouwen in. Ben heel benieuwd de aankomende weken/maanden  |:)

speculeter

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 16, 2014, 09:11:21
Denk ik ook! Het is te hopen dat Gerald, Marcel en de rest van de TD weer een smaakmaker ala Manu/Ritzmaier uit de hoed kunnen toveren en ik heb er alle vertrouwen in. Ben heel benieuwd de aankomende weken/maanden  |:)
weken zou mooi zijn....
28 juni begint eerste training alweer.

zeewolde

Citaat van: speculeter op mei 16, 2014, 09:17:10
weken zou mooi zijn....
28 juni begint eerste training alweer.

Mooiste zou zijn als minimaal de helft van de vacante posities dan weer is ingenomen.

Weg zjn:

Leeuwin
van Boxel
Christovao
MAnu
Ritzmaier
Lukoki
van Moorsel

Nieuw is van der Streek.
Dus binnen nu en een maand 3 nieuwe spelers zou mooi zijn. Plus alvast 2 a 3 beloften die er extra zouden komen.

speculeter

Ze zullen nu toch ook wel met nieuwe spelers
in gesprek zijn?
ach het zal het geel blauwe bloed wel zijn.
duurt me veel te lang....