Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

nee,het was niet de CLUB die dat beest aan de hekken hing.
dat was 1 gestoorde gek die je inderdaad bij iedere club hebt.
helaas zit de naam van een club zoals jij dat nu ook beschrijft daar aan vast.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op mei 13, 2014, 12:27:07
nee,het was niet de CLUB die dat beest aan de hekken hing.
dat was 1 gestoorde gek die je inderdaad bij iedere club hebt.
helaas zit de naam van een club zoals jij dat nu ook beschrijft daar aan vast.

Het was ook niet de club NEC die stoeltjes op het veld gooide of ruiten ingooide, maar een paar gestoorden ;)

Lore

Citaat van: okkele op mei 13, 2014, 12:27:07
nee,het was niet de CLUB die dat beest aan de hekken hing.
dat was 1 gestoorde gek die je inderdaad bij iedere club hebt.
helaas zit de naam van een club zoals jij dat nu ook beschrijft daar aan vast.

Feitelijk gezien heb je helemaal gelijk, dat had ik beter anders kunnen formuleren. Wat ik bedoelde is dat vanuit bepaalde supporters van deze club, dus ook een werkelijk gestoorde actie is gedaan. Andere (of misschien ook sommige van dezelfde) supporters van deze club doen nu dit fantastische gebaar.

Dat is ook het probleem bij NEC, Ajax en ...Cambuur. Niet alle supporters zijn over een kam te scheren, maar ze worden wel aangekeken op de daden van anderen.

Marc S

Citaat van: Lore op mei 13, 2014, 12:36:39
Feitelijk gezien heb je helemaal gelijk, dat had ik beter anders kunnen formuleren. Wat ik bedoelde is dat vanuit bepaalde supporters van deze club, dus ook een werkelijk gestoorde actie is gedaan. Andere (of misschien ook sommige van dezelfde) supporters van deze club doen nu dit fantastische gebaar.

Dat is ook het probleem bij NEC, Ajax en ...Cambuur. Niet alle supporters zijn over een kam te scheren, maar ze worden wel aangekeken op de daden van anderen.

En "slechte" dingen is nou eenmaal sensatie en dat is mooi vind men. Dus zie je dat vaker in het nieuws.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op mei 13, 2014, 11:10:53
kijk nijmegenaren.......

dit zijn echte mensen.
vooral het kleine meisje is fantastisch.

Het is natuurlijk geen vergelijking met dit eerbetoon, maar ik vond het uitvak bij Feyenoord na de 3-1, 4-1 en 5-1 ook niet slecht
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Marc S op mei 13, 2014, 13:05:08
En "slechte" dingen is nou eenmaal sensatie en dat is mooi vind men. Dus zie je dat vaker in het nieuws.

Daar verkoop je kranten mee!

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2014, 13:07:26
Het is natuurlijk geen vergelijking met dit eerbetoon, maar ik vond het uitvak bij Feyenoord na de 3-1, 4-1 en 5-1 ook niet slecht

helemaal eens.
we staan er in principe goed op,word nu ook benoemd door tv-persoonlijkheden.
helaas word de goede naam in 1 actie (lodeweges) weer helemaal weggevaagd.
gelukkig is het weer op de achtergrond geplaatst en kunnen er mensen(spelers,sponsoren e.d) naar leeuwarden verhuizen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2014, 13:07:26
Het is natuurlijk geen vergelijking met dit eerbetoon, maar ik vond het uitvak bij Feyenoord na de 3-1, 4-1 en 5-1 ook niet slecht

Dat was inderdaad fantastisch.

SCCornjum

Zomerstop, tijd voor een spelletje..
Watching Football Is Not A Crime

brambo3004

Citaat van: SCCornjum op mei 13, 2014, 23:37:43
Zomerstop, tijd voor een spelletje..


Ook een zomerstop in dit soort foto's? :devil

Stiens


zeewolde

Utrecht zou je nog een stapje hogerop kunnen noemen, maar NAC is echt geen stap hogerop als GAE of Cambuur. Die gaan het volgend jaar weer heel moeilijk krijgen. Raken ook minimaal 2 van hun betere spelers kwijt (Buijs en Poepon). Zal dus een centenkwestie zijn. ZIt NAC niet in Cat 1?

HilversumOnTour


Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 15, 2014, 10:32:41
Utrecht zou je nog een stapje hogerop kunnen noemen, maar NAC is echt geen stap hogerop als GAE of Cambuur. Die gaan het volgend jaar weer heel moeilijk krijgen. Raken ook minimaal 2 van hun betere spelers kwijt (Buijs en Poepon). Zal dus een centenkwestie zijn. ZIt NAC niet in Cat 1?
Bij de bekendmaking van 7 februari zat NAC idd in Cat 1. Ik weet niet of er alweer een meetmoment geweest is, maar dat zal waarschijnlijk niet al te lang meer duren. Exact een jaar geleden was ook een publicatie van de indelingen.

Eewal

Leuk ploegje dat Dordt.. Hoop dat ze promoveren!