Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lore op mei 10, 2014, 13:40:35
Van mij ook, daar hebben ze geen stuiver over. !

Die eindigen zo'n beetje elk seizoen 18e in de eredivisie als ze promoveren. Dus van mij mag het. Dordt nog mee.

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 10, 2014, 15:42:56
Wat een belangstelling ineens hier van de 3 Rotterdamse clubs  :thumbsup
Nee, 2.. Of speelt de opperkakkie ook PO tegen degradatie? :devil

drg


Marc S

En onze *fijne* buur is ook uitgeschakeld. Mooi  :devil

marrumer

nec - sparta staat al 0-1 toch nog degradatie dus voor nec waarschijnlijk...

Eewal

Citaat van: marrumer op mei 11, 2014, 16:38:19
nec - sparta staat al 0-1 toch nog degradatie dus voor nec waarschijnlijk...

Winnaar speelt tegen Dordrecht toch?

zeewolde

NEC op we naar de :jupiler.
Binnen 4 minuten op 0-1. Blunder achterin.

marrumer


Eewal

Citaat van: marrumer op mei 11, 2014, 16:42:30
klopt.

Dan hoop ik echt op Dordrecht, maar ben er bang voor...

RotterdamLeeuwarden

Dat zou wat zijn : De Drechtsteden tegen Rotterdam-West.
Leuke burenruzie wordt dat  :_schater

Maar wel verassend dat NEC nu weer achterstaat tegen de nummer 16 van de Eerstedivisie  :?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

en daar is de 0-2

Eewal


sunderland

onvoorstelbaar .Nu dord promoveren zou mooi zijn.

sunderland


Collingwood

Ze hebben ook wel weer alle pech van de wereld. En een zeer onzekere verdediging plus keeper.
Kalmte alleen kan u redden.