Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Sparta wint (hoest mogelijk)op een dramatisch veld met 1-0 van nek.
Zondag de return.
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Citaat van: SCCornjum op mei 09, 2014, 21:03:36
Sparta wint (hoest mogelijk)op een dramatisch veld met 1-0 van nek.
Zondag de return.
Ik hoop dat Sparta promoveert want die komen dan met een DRAMATISCH team de Eredivisie in

Bernardo

Citaat van: Cambuur058 op mei 09, 2014, 21:18:11
Ik hoop dat Sparta promoveert want die komen dan met een DRAMATISCH team de Eredivisie in

Liever Dordrecht.

Cambuur058


Lore

Citaat van: Eewal op mei 09, 2014, 20:16:04
wat ik me nog wel eens afvraag; had DL echt klappen gekregen als die idioten hem wel hadden kunnen bereiken..? zonder het hele gebeuren weer op te rakelen.. was het eigenlijk alweer vergeten :)

Eerlijk? Ik denk het niet, daarom is het ook wel wat raar dat die actie van NEC niet op nummer 1 staat. Die gaf echt een speler een klap en gooiden een vol blik bier op gentenaar

drg

Citaat van: Eewal op mei 09, 2014, 20:16:04
wat ik me nog wel eens afvraag; had DL echt klappen gekregen als die idioten hem wel hadden kunnen bereiken..? zonder het hele gebeuren weer op te rakelen.. was het eigenlijk alweer vergeten :)

Vast hetzelfde type als die bavianen die af en toe opspringen van hun rots en zwaaiend met hun armen richting het uitvak rennen en vooral een hoop kabaal maken om niks bijzonders.

Veel geluid en show, weinig actie.

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op mei 09, 2014, 21:18:11
Ik hoop dat Sparta promoveert want die komen dan met een DRAMATISCH team de Eredivisie in
Dan krijgen ze officieel de titel dkv van Rotterdam (voor zover ze dat nog niet hadden) :devil

Treb

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 08:13:40
Dan krijgen ze officieel de titel dkv van Rotterdam (voor zover ze dat nog niet hadden) :devil

Sparta is dé club van Rotterdam. Excelsior stelt geen reet voor en bij Feyenoord komen ze vanuit heel den lande.

Dokkumer

Citaat van: Treb op mei 10, 2014, 09:21:41
Sparta is dé club van Rotterdam. Excelsior stelt geen reet voor en bij Feyenoord komen ze vanuit heel den lande.
Wat ken mij die clubs verrotte. Voor mij is er maar 1 |:)
Je snapt de context blijkbaar niet helemaal, kijk even via google terug naar het seizoen 1989-1990, dan snap je misschien wat ik bedoel.

pvanbuijtene

Spartanen be like : het dkv van rotterdam  :proost

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op mei 10, 2014, 11:31:20
Spartanen be like : het dkv van rotterdam  :proost
Geen last meer van Wannabe Spartanen be like :devil

Len Cantello

Citaat van: Treb op mei 10, 2014, 09:21:41
Sparta is dé club van Rotterdam. Excelsior stelt geen reet voor en bij Feyenoord komen ze vanuit heel den lande.
Excelsior is de club met de gezelligste kantine! En aan kaartjes komen is er ook geen probleem. Die mogen van mij promoveren!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op mei 10, 2014, 12:08:14
Excelsior is de club met de gezelligste kantine! En aan kaartjes komen is er ook geen probleem. Die mogen van mij promoveren!

Van mij ook, daar hebben ze geen stuiver over. !

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 10, 2014, 12:08:14
Excelsior is de club met de gezelligste kantine! En aan kaartjes komen is er ook geen probleem. Die mogen van mij promoveren!
Was daar ooit niet op een mistige zondag een voorzitter die ons verwelkomde met een heerlijke koude :proost? :D

RotterdamLeeuwarden

Wat een belangstelling ineens hier van de 3 Rotterdamse clubs  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)