Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Ik denk dat we Ado-thuis gaan winnen, en we dus op 42 punten uit komen

de eerste 8 komen we niet meer bij, mijn voorspelling:

9. Cambuur nu: 39P + 3 (Feyenoord-uit(0) & ADO-thuis(3) = 42P
10. PEC Zwolle nu: 39P + 1 (PSV-thuis(1) & FC Twente-uit(0) = 40P
11. FC Utrcht nu: 37P + 3 (DKV-uit(0) & Vitesse-thuis(3) = 40P
12. ADO nu: 37p  + 3 (AZ-thuis(3) + Cambuur-uit(0) = 40P
13. Go Ahead nu: 37p + 3 (Vitesse-uit(0) + Roda-thuis(3) = 40P
14. Heracles nu: 36p  + 4 (Ajax-thuis(1) + Groningen-uit(3) = 40P

Dan heb ik ook nog alle twijfelgevallen in het voordeel van de ploegen onder ons beslist. Hopen dat PEC niet wint. bij psv thuis zitten ze met het hoofd bij de bekerfinale en winnen ze dus vast niet. nou twente-uit verwacht ik ook geen overwinning
de rest mag allemaal winnen zolang wij winnen van ado
utrecht en go ahead halen vast geen 6 punten in twee wedstrijden, gezien progamma ook, en ado ook niet want die verliezen van ons ;)

DUS: WE EINDIGEN IN HET LINKERRIJTJE!  |:) |:) |:)

Tukker

Dan is het niet te hopen dat ADO vlak voor tijd nog de gelijkmaker in tikt want dan worden zij 9e.

Maar we gaan niet verliezen bij Feyenoord hoor. Met de steun van ons legioen  |:) minimaal een punt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ja als niemand me steunt?? Maar ik blijf er in geloven!

Ik denk serieus dat de kans dat we de play offs nu halen groter is dan de kans die we na het aanstellen van Henk hadden op het kampioenschap. Cambuur wint één keer per 15 jaar in de kuip, Heracles wint één per 8 jaar in de Euroborg. (Het verlies van Groningen bij Roda en van ADO bij ons is normaal.)

Dat is een kans van één op de 120 jaar dat het gebeurt, dus waarom niet dit jaar  :y :y
Henk, held, bedankt

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2014, 20:39:20
Ja als niemand me steunt?? Maar ik blijf er in geloven!

Ik denk serieus dat de kans dat we de play offs nu halen groter is dan de kans die we na het aanstellen van Henk hadden op het kampioenschap. Cambuur wint één keer per 15 jaar in de kuip, Heracles wint één per 8 jaar in de Euroborg. (Het verlies van Groningen bij Roda en van ADO bij ons is normaal.)

Dat is een kans van één op de 120 jaar dat het gebeurt, dus waarom niet dit jaar  :y :y
dat zou toch alleen kunnen als PEC de bekerfinale wint? nouja, als we negende worden?

Dokkumer

Ehm nee, de plek voor de bekerwinnaar gaat sowieso al naar PEC omdat Ajax CL speelt. Verder kan PEC zich een betere positie in de indelingen verwerven via de PO wedstrijden. Dus de eventuele plaats van PEC komt niet vrij en zul je moeten blijven hopen op de praktisch onhaalbare plek 8. Groningen pakt echt minimaal nog wel dat benodigde punt.

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 21:24:31
Ehm nee, de plek voor de bekerwinnaar gaat sowieso al naar PEC omdat Ajax CL speelt. Verder kan PEC zich een betere positie in de indelingen verwerven via de PO wedstrijden. Dus de eventuele plaats van PEC komt niet vrij en zul je moeten blijven hopen op de praktisch onhaalbare plek 8. Groningen pakt echt minimaal nog wel dat benodigde punt.
oh, ach maakt ook niets uit. zou het wel echt leuk vinden als we negende, en dus in het linkerrijtje, eindigen!

Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op april 14, 2014, 21:27:29
oh, ach maakt ook niets uit. zou het wel echt leuk vinden als we negende, en dus in het linkerrijtje, eindigen!
9e, 10e of 11e maakt me op zich niet eens zoveel uit. Ik zou het wel teleurstellend vinden als we nu toch nog als 14e of 15e eindigen ;)

HilversumOnTour

Heerlijk Roda bashen bij Pownews!  |:)


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 14, 2014, 23:29:07
Heerlijk Roda bashen bij Pownews!  |:)


Regionalliga, here they come!

[verwijderd door de beheerder]

zeewolde

Heracles supporters lijken massaal seizoenkaarten te verkopen aan Ajacieden voor hun kampioenswedstrijd.

Lekker dan je eigen club nog niet veilig en ze dan niet willen steunen :rodekaart

Als je club veilig is of nergens meer voor speelt en je kunt het geld goed gebruiken zou ik er nog enigzins begrip voor op kunnen brengen

brambo3004

Citaat van: zeewolde op april 15, 2014, 09:59:16

Als je club veilig is of nergens meer voor speelt en je kunt het geld goed gebruiken zou ik er nog enigzins begrip voor op kunnen brengen

:rodekaart

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op april 15, 2014, 09:59:16
Heracles supporters lijken massaal seizoenkaarten te verkopen aan Ajacieden voor hun kampioenswedstrijd.

Dat wordt dan de zoveelste wedstrijd waar Ajax supporters zich gaan misdragen (en waar drie maanden later de aanhoudingen voor worden verricht)
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 15, 2014, 10:35:43
Dat wordt dan de zoveelste wedstrijd waar Ajax supporters zich gaan misdragen (en waar drie maanden later de aanhoudingen voor worden verricht)
En de SV's gaan naar de Heraclieden omdat ZIJ verantwoordelijk zijn voor hun eigen seizoenskaart ;)

Marc S

Citaat van: zeewolde op april 15, 2014, 09:59:16
Heracles supporters lijken massaal seizoenkaarten te verkopen aan Ajacieden voor hun kampioenswedstrijd.

Lekker dan je eigen club nog niet veilig en ze dan niet willen steunen :rodekaart

Als je club veilig is of nergens meer voor speelt en je kunt het geld goed gebruiken zou ik er nog enigzins begrip voor op kunnen brengen

Die kaarten zullen wel voor een behoorlijk bedrag verkocht worden.. Ze zullen het wel zien als een makelijke manier om hun seizoenskaart terug te verdienen.