Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCornjum op april 13, 2014, 17:45:02
FOX Sports ‏@FOXSportsnl   
Momenteel is onze website niet te bereiken, excuses voor het ongemak. We proberen alles weer zo spoedig mogelijk te laten werken.


Och het is slechts de beslissing van het seizoen maar... 8P
Henk, held, bedankt

RotterdamLeeuwarden

Hoppa: Na 10 jaar heeft Feyenoord weer eens GEWONNEN in Eindhoven: 0-2 !!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 13, 2014, 18:19:26
Hoppa: Na 10 jaar heeft Feyenoord weer eens GEWONNEN in Eindhoven: 0-2 !!!
jongen ga alsjeblieft op zoek naar een ander forum.

Lore


Fans op het Leidseplein vanmiddag, voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO. © anp.
Op het Leidseplein in hartje Amsterdam is het onrustig geworden. Er ontstonden schermutselingen tussen ongeveer 100 Ajax-fans en de politie. Zeker één supporter is opgepakt na een vechtpartij met agenten.
Ajax won zondag de thuiswedstrijd van ADO Den Haag, maar is nog niet officieel kampioen. Feyenoord won namelijk bij PSV. Daardoor heeft Ajax 6 punten voorsprong met nog twee wedstrijden te gaan.


Wat een fantastisch mooie aanhang is het ook. In een seizoen ellende tegen Zwolle, Celtics, Basel, Cambuur, AZ en nu tegen zichzelf!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op april 13, 2014, 18:42:50
Fans op het Leidseplein vanmiddag, voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO. © anp.
Op het Leidseplein in hartje Amsterdam is het onrustig geworden. Er ontstonden schermutselingen tussen ongeveer 100 Ajax-fans en de politie. Zeker één supporter is opgepakt na een vechtpartij met agenten.
Ajax won zondag de thuiswedstrijd van ADO Den Haag, maar is nog niet officieel kampioen. Feyenoord won namelijk bij PSV. Daardoor heeft Ajax 6 punten voorsprong met nog twee wedstrijden te gaan.


Wat een fantastisch mooie aanhang is het ook. In een seizoen ellende tegen Zwolle, Celtics, Basel, Cambuur, AZ en nu tegen zichzelf!
+ Eagles + Vitesse, dacht ik
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 19:00:11
+ Eagles + Vitesse, dacht ik
Ik ben benieuwd wie nu weer de schuldige is? Ado omdat ze niet mochten komen? PSV omdat ze niet van Feyenoord wonnen? Dat deze schatjes ook maar enige blaam treft durf ik niet eens in mijn hoofd te halen.

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 13, 2014, 18:19:26
Hoppa: Na 10 jaar heeft Feyenoord weer eens GEWONNEN in Eindhoven: 0-2 !!!
ssssst

Lore


speculeter


TM

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 13, 2014, 18:19:26
Hoppa: Na 10 jaar heeft Feyenoord weer eens GEWONNEN in Eindhoven: 0-2 !!!

Ha grappig dat getal 10. Ik kan me nog wel een uitslag herinneren... Ook iets met een 10. En nu op rotten met je feyenoord praat! Achterlijke mongool!

nulachtenvieftig

si vis pacem para bellum

mscc

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 13, 2014, 18:19:26
Hoppa: Na 10 jaar heeft Feyenoord weer eens GEWONNEN in Eindhoven: 0-2 !!!

:zucht :zucht :zucht :zucht

pvanbuijtene

Citaat van: TM op april 14, 2014, 00:49:03
Ha grappig dat getal 10. Ik kan me nog wel een uitslag herinneren... Ook iets met een 10. En nu op rotten met je feyenoord praat! Achterlijke mongool!

Eagles - cambuur?  :_spank

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: TM op april 14, 2014, 00:49:03
Ha grappig dat getal 10. Ik kan me nog wel een uitslag herinneren... Ook iets met een 10. En nu op rotten met je feyenoord praat! Achterlijke mongool!

Dat klopt, dat was ook tegen PSV.
24-10-2010, 10-0 was toen de uitslag.
Tenminste, ik ga er vanuit dat je die wedstrijd bedoelt.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op april 14, 2014, 04:25:18
Eagles - cambuur?  :_spank

:_schater Gelukkig konden wij daar niet naar binnen!