Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Straks Roda nog ff zien verliezen  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

marrumer

de kans dat wij nog in de nacompetitie komen is net zo groot als de kans dat feyenoord kampioen wordt   :)

pvanbuijtene

Zonder gudelj...

Marc S

Gelijkspel is ook voldoende! Zolang roda niet wint zijn we veilig voor directe degradatie!

Unknown

als wij nog rechtstreeks degraderen vreet ik mijn ps4 op.. 8P

EastSide058

Citaat van: Marc S op april 06, 2014, 16:26:58
Gelijkspel is ook voldoende! Zolang roda niet wint zijn we veilig voor directe degradatie!
Dat zijn we sowieso al  ;)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

J.Abma

Citaat van: Unknown op april 06, 2014, 16:28:01
als wij nog rechtstreeks degraderen vreet ik mijn ps4 op.. 8P

duur snackje  :D

Bernardo

Laat dat kut Roda maar lekker rechtstreeks degraderen!

Marc S

Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 16:28:16
Dat zijn we sowieso al  ;)

De kans dat wij rechtstreeks degraderen is verschrikkelijk klein. bedoel natuurlijk theoretisch ;)


speculeter

Je hebt 6punten voorsprong op rkc...
en een veel beter doelsaldo natuurlijk.
dat is ook een bonuspunt!

pvanbuijtene

Had penal voor az moeten wezen.

jeff


Bernardo

Dit gaat Roda wel winnen. NEC is echt de lul.

EastSide058

Wat is az slecht  :zucht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

pvanbuijtene