Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

OuweSkeve

Vitesse is goed bezig tegen Ajax., wordt van de mat gespeeld....iig eerste helft. Hopelijk krijgen we het niet te moeilijk volgende week

Cambuur058

Citaat van: Unknown op april 06, 2014, 15:17:53
hangt wel van ajax af, die staan achter en stel dat dat zo blijft, geen idee tegen wie ze volgende week moeten, maar stel ze morsen dan weer punten, dan gaat feyenoord misschien wel in een wonder geloven...
die moeten volgende week thuis tegen ado: 3 punten

Cambuur058

Citaat van: OuweSkeve op april 06, 2014, 15:18:10
Vitesse is goed bezig tegen Ajax., wordt van de mat gespeeld....iig eerste helft. Hopelijk krijgen we het niet te moeilijk volgende week
Vitesse speelt altijd degelijk tegen de grote clubs, die jongens kunnen zich wat moeilijker opladen tegen de kleinere clubs, daar morsen ze erg veel punten, vooral de laatste tijd

OuweSkeve

ADO zit in de flow....ik wil het nog wel eens zien of ajax de 3 pnt houdt.

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 06, 2014, 15:19:45
Vitesse speelt altijd degelijk tegen de grote clubs, die jongens kunnen zich wat moeilijker opladen tegen de kleinere clubs, daar morsen ze erg veel punten, vooral de laatste tijd

Ja, balen is dat! Volgende week spelen ze namelijk weer tegen een grote club!

Len Cantello

Winst Vitesse, Feyenoord en AZ maakt het voetbalweekend kompleet!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

EastSide058

Vitesse - ajax 1-1
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Unknown

feyenoord moet ff gas geven en die 2de erin leggen, want anders ben ik er bang voor...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Net gehoord van een collega bij Vitesse, dat ze voor de wedstrijd aangevallen zijn door Ajaxsupporters en tijdens de wedstrijd viel de harde kern een familievak aan ;(
Henk, held, bedankt

AL

pffffff de Ridder bijna 1-1.

De wedstrijd kantelt.
Kom op Feyenoord!!

AL

JAAAAAAAAAAAAAAA, we zijn veilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown

eindelijk 2-0 feyenoord...

marrumer


RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Unknown

#2504
Citaat van: AL op april 06, 2014, 15:52:07
JAAAAAAAAAAAAAAA, we zijn veilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rkc hierna 3 x winnen wij 3 x verliezen en we spelen nog nacompetitie toch?

correctie, alle andere clubs die nu onder ons staan boven de nacompetitie streep moeten dan ook over ons heen qua punten