Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Goed zo, jammer dat Heracles ons inhaalt, maar belangrijker is dat NEC ons nu toch echt niet meer inhaalt  :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 29, 2014, 21:24:41
Rood voor Heracles, zit hier gvd billen te knijpen voor Heracles, moet niet gekker worden

Ik zat ook iets meer mee te leven dan normaal :_schater

12    Cambuur                 28    9    7    12    33    38    -5    34
16    RKC Waalwijk          28    6    9    13    41    55    -14    27
17    NEC Nijmegen          30    5    12    13    48    73    -25    27
18    Roda JC Kerkrade    29    6    7    16    40    61    -21    25



SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Mooie tik voor NEC.

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2014, 21:37:33
Ik zat ook iets meer mee te leven dan normaal :_schater

12    Cambuur              28    9    7    12    33    38    -5    34
16    RKC Waalwijk          28    6    9    13    41    55    -14    27
17    NEC Nijmegen            30    5    12    13    48    73    -25    27
18    Roda JC Kerkrade    29    6    7    16    40    61    -21    25
Nou Roda en RKC nog even gelijk morgen, wij winnen en klaar is kees

Marc S

Nec mag nog tegen ons, az, ajax en twente. Die zijn gewoon de lul dit jaar.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 29, 2014, 21:38:54
Nou Roda en RKC nog even gelijk morgen, wij winnen en klaar is kees

Als wij winnen, mag Roda zelfs winnen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal


Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2014, 21:52:12
Als wij winnen, mag Roda zelfs winnen ;)
Nou, ik nog steeds liever dat Roda er in ieder geval uit vliegt  :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 29, 2014, 21:59:33
Nou, ik nog steeds liever dat Roda er in ieder geval uit vliegt  :)

Das waar.
Moeten wij Nec maar laten winnen volgende week :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Wat is dat philips-stadion toch een sfeerloze aula. Heb dit seizoen daar maar 1 wedstrijd wat mensen horen zingen  :P
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op maart 29, 2014, 22:15:20
Wat is dat philips-stadion toch een sfeerloze aula. Heb dit seizoen daar maar 1 wedstrijd wat mensen horen zingen  :P

Ja maar toen was het ook feest, he  :zweep
Henk, held, bedankt

Marc S

Jammer groningen wint bij PSV..

ForzaCambuur1

Vanavond even in Nijmegen wezen kijken om vast wat sfeer te proeven voor volgende week.

NEC speelde vanavond ontzettend laf, in eigen stadion. Ze lieten, zeker na de 1-0, Heracles volledig het spel maken. Zelfs toen het 1-1 stond en ze een man meer hadden bleven ze op de middenlijn hangen en zetten ze geen enkele druk op de opbouw van Heracles.
Verder zie je dat ze heel erg spelen op Higdon. Het is echt lastig om daar duels van te winnen. De redelijk grote verdedigers van Heracles hadden ook vaak een overtreding nodig om hem in bedwang te houden.
Als je volgende week je spel speelt zoals in thuiswedstrijden moet NEC zeker te pakken zijn. Voor NEC zal de druk er echter vol op staan. Janssen werd vanavond al uitgekotst door het thuispubliek en die zal zo langzamerhand op de wip zitten. Ook nog wat mensen die de hoofdingang opzochten maar verder weinig aan de hand maar de onrust is daar zeker aanwezig. Daarnaast kunnen ze zomaar laatste staan morgen.

Verder zeer te spreken over het stadion. Met iets verlaagde tribunes mogen ze dat wel in LWD neerzetten hoor!

Cambuur058

morgen gewoon winnen

poelie-lwd

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 29, 2014, 23:27:17
Vanavond even in Nijmegen wezen kijken om vast wat sfeer te proeven voor volgende week.

NEC speelde vanavond ontzettend laf, in eigen stadion. Ze lieten, zeker na de 1-0, Heracles volledig het spel maken. Zelfs toen het 1-1 stond en ze een man meer hadden bleven ze op de middenlijn hangen en zetten ze geen enkele druk op de opbouw van Heracles.
Verder zie je dat ze heel erg spelen op Higdon. Het is echt lastig om daar duels van te winnen. De redelijk grote verdedigers van Heracles hadden ook vaak een overtreding nodig om hem in bedwang te houden.
Als je volgende week je spel speelt zoals in thuiswedstrijden moet NEC zeker te pakken zijn. Voor NEC zal de druk er echter vol op staan. Janssen werd vanavond al uitgekotst door het thuispubliek en die zal zo langzamerhand op de wip zitten. Ook nog wat mensen die de hoofdingang opzochten maar verder weinig aan de hand maar de onrust is daar zeker aanwezig. Daarnaast kunnen ze zomaar laatste staan morgen.

Verder zeer te spreken over het stadion. Met iets verlaagde tribunes mogen ze dat wel in LWD neerzetten hoor!

Alles draait daar om Higdon en Koolwijk. Zet Bakker (mits fit) op Koolwijk en laat Makrini wat inzakken bij balbezit NEC om (hoge) ballen richting Higdon te onderscheppen. In combinatie met Leeuwin die lange 'mangelen' en klaar is kees.

Wij winnen daar gewoon.
Iedereen heeft recht op mijn mening.