Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op maart 28, 2014, 19:18:22
wat is het gunstigste bij utrecht - Nac?
winst voor nac of een gelijkspelletje, ervan uit gaan dat we zondag gaan winnen.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Yellow Army

Citaat van: Cambuur058 op maart 28, 2014, 19:18:22
wat is het gunstigste bij utrecht - Nac?

Beide 3 strafpunten wegens niet op komen dagen oid
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op maart 28, 2014, 19:33:29
Beide 3 strafpunten wegens niet op komen dagen oid

:_schater :_schater

Cambuur Groningen

Wat een amateurs daar bij NAC, lekker vuurwerk  :_schater

Cambuur058

giggantische blunder 'topkeeper' ( :_schater :_schater :_schater) Ruiter,
waardoor nac wint.. jammer zeg


2-2 alweer wat???

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op maart 28, 2014, 21:54:08
giggantische blunder 'topkeeper' ( :_schater :_schater :_schater) Ruiter,
waardoor nac wint.. jammer zeg


2-2 alweer wat???
Prima uitslag, ben er tevreden mee

Lwdscc


Cambuur058

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 28, 2014, 21:57:35
Prima uitslag, ben er tevreden mee
ik ook

krankzinnig einde van de wedstrijd

Cambuur Groningen


Cambuur058

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 29, 2014, 20:05:45
Kut, NEC voor
als wij winnen van AZ is dat helemaal niet erg

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op maart 29, 2014, 20:06:26
als wij winnen van AZ is dat helemaal niet erg
Heb je gelijk in, was ook even kwijt dat dit hun 30e al is, hebben we 2 wedstrijden minder en 4 punten meer

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur058 op maart 29, 2014, 20:06:26
als wij winnen van AZ is dat helemaal niet erg

Ik vind t wel kut. ALS we morgen winnen, lopen we niks uit op deze manier. Hoe eerder we officieel veilig zijn hoe beter.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2014, 20:10:06
Ik vind t wel kut. ALS we morgen winnen, lopen we niks uit op deze manier. Hoe eerder we officieel veilig zijn hoe beter.
We lopen dan natuurlijk wel uit op Heracles :)

Dokkumer

Verschil blijft even groot met minder wedstrijden. Moraal, winst voor ons

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op maart 29, 2014, 20:15:06
Verschil blijft even groot met minder wedstrijden. Moraal, winst voor ons

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

4 punten. En we moeten daar nog heen. Worst-kaas: ze komen op 1 punt. Eén andere misstap en je staat er weer bij.

Jaja, ik ben misschien een doemdenker, maar ik juich nog niet.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021