Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

AZ al 2-0 binnen kwartier

Cambuur058


Shar

Citaat van: Cambuur058 op maart 23, 2014, 14:50:27
prima.

Yep, maar wel te hopen dat ze er de hele wedstrijd nog wel voor moeten knokken om de overwinning binnen te halen. En vervolgens tegen Ajax dan ook maar even flink aan de bak.

Cambuur058

Citaat van: Shar op maart 23, 2014, 15:00:29
Yep, maar wel te hopen dat ze er de hele wedstrijd nog wel voor moeten knokken om de overwinning binnen te halen. En vervolgens tegen Ajax dan ook maar even flink aan de bak.
wanneer moeten ze tegen ajax en wanneer tegen ons precies?

Shar

Citaat van: Cambuur058 op maart 23, 2014, 15:17:32
wanneer moeten ze tegen ajax en wanneer tegen ons precies?

Donderdag tegen Ajax en dan zondag tegen ons. Wat lichte blessures, lijntjes etc niet onwelkom.

Leovardiascc

Citaat van: Shar op maart 23, 2014, 15:00:29
Yep, maar wel te hopen dat ze er de hele wedstrijd nog wel voor moeten knokken om de overwinning binnen te halen. En vervolgens tegen Ajax dan ook maar even flink aan de bak.

staat nu 2-1 dus AZ is er nog niet, hoop ook dat ze moeten knokken en tegen ajax alles moeten geven.

Marc S

Citaat van: Leovardiascc op maart 23, 2014, 15:25:56
staat nu 2-1 dus AZ is er nog niet, hoop ook dat ze moeten knokken en tegen ajax alles moeten geven.

Maar wel winnen kan gunstig voor ons uitpakken.

Az heeft gewonnen 2-1 gunstig voor ons.

sccweestwel

Respect voor rkc hoor, met duzend man naar Kerkrade!

EastSide058

Citaat van: sccweestwel op maart 25, 2014, 14:17:07
Respect voor rkc hoor, met duzend man naar Kerkrade!
Zoveel zitten er daar toch gemiddeld in het stadion   :devil
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sccweestwel

Citaat van: EastSide058 op maart 25, 2014, 14:52:51
Zoveel zitten er daar toch gemiddeld in het stadion   :devil

haha, stond op internet, een derde van de skhouders!  :O

Len Cantello


Citaat van: sccweestwel op maart 25, 2014, 14:17:07
Respect voor rkc hoor, met duzend man naar Kerkrade!
Gratis reisje zeker?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 25, 2014, 20:20:56
Gratis reisje zeker?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Nee een weekje zakgeld.. Meende een tientje ofzo

Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2014, 20:23:39
Nee een weekje zakgeld.. Meende een tientje ofzo

Wow, mooi gebaar van RKC, want het kan alleen maar een straf zijn als je daar elke week op de tribune moet zitten.

Voor een tientje denk ik trouwens dan Cambuur zoveel supporters meeneemt dat de beveiliging van de NSS niet genoeg is

EastSide058

Awaydays NL ‏@AwaydaysNL 39 min.

NAC-supporters kunnen voor 4 euro met de auto naar Groningen-uit. Voor die 4 euro krijgen ze 2 gratis consumpties. #normalisatie #gronac

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

wat is het gunstigste bij utrecht - Nac?