Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

2-1 PSV wat een flipperkast goal

Dokkumer

Citaat van: Marc S op maart 22, 2014, 22:08:04
2-1 PSV wat een flipperkast goal
Jackpot? Ik kijk niet...

Verstuurd vanaf mijn spambox


Leovardiascc


EastSide058

#2298
van roda zijn we af

'Schade Deutchland alles ist vorbei'
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Leovardiascc

hoppa roda zakt verder en verder  l8l

Marc S

#2300
Citaat van: Leovardiascc op maart 22, 2014, 22:37:43
hoppa roda zakt verder en verder  l8l

Nog 5 wedstrijden te gaan voor hun. Volgende week mogen ze tegen RKC. Vooruit dan mogen ze een puntje pakken ;)

AL

Balen van het punt van nec.
7 punten + een veel beter doelsaldo is veel, maar veilig zijn we zeker nog niet.
de komende 3 wedstrijden worden alles bepalend.
Winst tegen az zou in principe veilig zijn.
maar verlies je deze en daarna de 2 uitwedstrijden.......ik moet er niet aan denken!

pvanbuijtene

Citaat van: AL op maart 23, 2014, 08:30:27
Balen van het punt van nec.
7 punten + een veel beter doelsaldo is veel, maar veilig zijn we zeker nog niet.
de komende 3 wedstrijden worden alles bepalend.
Winst tegen az zou in principe veilig zijn.
maar verlies je deze en daarna de 2 uitwedstrijden.......ik moet er niet aan denken!

Betekent ook dat alcdie clubs bijna alles moeten winnen.. vele moeten tegen top 5 nog voetballe...nec uit zelf niet verliezen is al genoeg.

AL

Citaat van: pvanbuijtene op maart 23, 2014, 08:37:11
Betekent ook dat alcdie clubs bijna alles moeten winnen.. vele moeten tegen top 5 nog voetballe...nec uit zelf niet verliezen is al genoeg.

Dat is waar, maar ik bedoel er mee te zeggen dat we echt nog niet 100% veilig zijn.
uit tegen nec wordt inderdaad heel belangrijk, maar je kunt daar zeker verliezen.

Tukker

Ik ben er ook nog niet helemaal van overtuigd dat het goed komt. Maar dat heeft ook alles te maken met de spanning die dit met zich mee brengt.

We staan er natuurlijk prachtig voor en vorig seizoen hebben we bewezen over een krachtig eindschot te beschikken.

Gelukkig is er altijd nog de laatste thuiswedstrijd tegen ADO maar voor mijn nachtrust is het beter dat we dan naar de play offs voor Europa kijken. Daar kan ik mee leven als we dat op het nippertje mislopen  :y
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Citaat van: AL op maart 23, 2014, 08:44:53
Dat is waar, maar ik bedoel er mee te zeggen dat we echt nog niet 100% veilig zijn.
uit tegen nec wordt inderdaad heel belangrijk, maar je kunt daar zeker verliezen.
[/quote

Klopt..ik hou ook nog altijd en ja maar gevoel... programa van ons is nie makkelijk (net als de onderste 3).
In uutwedstrijden hebben we nog weinig laten zien maar de laatste drie gingen allen gelijk tegen aardige ploegen... maarja ik beb dr enigsinds ook wel gerust op omdat ik de onderste ook nie veel meer zie winnen.. ik ben erg benieuwd naar roda - rkc volg week...

Tukker

Die 3 wedstrijden in 1 week is ook niet echt jofel. Als je begint met winst is er niks aan de hand, maar mocht je de eerste verliezen, heb je weinig tijd om de knop weer om te draaien voor de volgende.

En die laatste van de drie (NEC uit) ben je dan ook niet topfit meer (maar hopelijk wel blessure vrij)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Citaat van: Tukker op maart 23, 2014, 09:10:48
Die 3 wedstrijden in 1 week.. Als je begint met winst is er niks aan de hand, maar mocht je de eerste verliezen, heb je weinig tijd om de knop weer om te draaien voor de volgende.


Dit kan ook in je voordeel zijn....geen tijd om te treuren..

Galdiano

Remember Graafschap-Emmen-Emmen-Excelsior!
Of 2009 de play offs!

Ik zeg minimaal 6 punten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

3 wedstrijden in 1 week moeten de spelers kunnen hebben.
Zij willen voetballen toch ?
Dus, kom maar op met dat programma  |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)