Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Ik stap even van mijn geel/blauwe wolk en roep hup Heracles en Groningen. Alhoewel ik in Groningen weinig vertrouwen heb momenteel..

Morgen nog een heel interessante wedstrijd voor ons #zwoeag. Ik hoop op winst voor Kowet

Verstuurd vanaf mijn spambox


losang09

Zijn leuke wedstrijden.  Meeste hebben we aan puntendelingen  dus ik ga ook voor gelijkspel bij zowel wedstrijen van  ADO NEC UTR EN RODA en  Overijsselse Spelen.
Leuke wedstrijden zoiezo , ik ga zeker kijken . ( vanuit ESPanja :koffie)


Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 18:18:35
Ik stap even van mijn geel/blauwe wolk en roep hup Heracles en Groningen. Alhoewel ik in Groningen weinig vertrouwen heb momenteel..

Morgen nog een heel interessante wedstrijd voor ons #zwoeag. Ik hoop op winst voor Kowet

Verstuurd vanaf mijn spambox

Als ze 0-5 winnen en de rest verspeeld punten kunnen we zelfs 8e staan xD

drg

Nou, Nienhuis is niet de enige die blunderde dit weekend, wat word die Vitesse daar voetbal les gegeven en afgestraft in de openingsfase hahaha

Dokkumer

Dit was een koPIETje :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Cambuur Groningen


666

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2014, 20:02:03
Kut, Roda voor

En niet eens onverdiend  :(
Dat Heracles is ook een partij slecht.
Toch hoop ik dat Heracles wint van die k#t Duitsers
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

EastSide058

Citaat van: 666 op maart 15, 2014, 20:06:22
En niet eens onverdiend  :(
Dat Heracles is ook een partij slecht.
Toch hoop ik dat Heracles wint van die k#t Duitsers
Gelijk spel zou nog mooier zijn daar hebben ze allebij niks aan...
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur Groningen

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 20:07:29
Gelijk spel zou nog mooier zijn daar hebben ze allebij niks aan...
Als Heracles zo blijft doormodderen moeten ook zij behoorlijk uitkijken, programma resterende wedstrijden voor hun:
NEC   Heracles
Heracles   Feyenoord
Heracles   Go Ahead
Utrecht   Heracles
Heracles   Ajax
Groningen   Heracles

Zie ik ze op deze manier ook niet zoveel punten meer halen, wat natuurlijk prima is  :)

EastSide058

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2014, 20:09:13
Als Heracles zo blijft doormodderen moeten ook zij behoorlijk uitkijken, programma resterende wedstrijden voor hun:
NEC   Heracles
Heracles   Feyenoord
Heracles   Go Ahead
Utrecht   Heracles
Heracles   Ajax
Groningen   Heracles

Zie ik ze op deze manier ook niet zoveel punten meer halen, wat natuurlijk prima is  :)
Idd ze halen misschien hoogstens 4 punten... Hopen dat de topclubs doen wat ze moeten doen behalve tegen ons natuurlijk :X
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Op dit moment zeg ik.. Alles onder ons kruipt bij elkaar, wij staan daar gewoon boven..

Verstuurd vanaf mijn spambox


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!


666

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 20:07:29
Gelijk spel zou nog mooier zijn daar hebben ze allebij niks aan...

1-1..
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

drg

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 20:19:44
Op dit moment zeg ik.. Alles onder ons kruipt bij elkaar, wij staan daar gewoon boven..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Laat hun maar lekker knus zijn, dan gaan wij lekker stiekem omhoog  :thumbsup

Nou die paar clubs op ons niveau, waaronder dkv, lekker in de waan houden dat ze beter dan ons zijn, dan kunnen we volgend seizoen lekker ballen op europese velden  :_schater