Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc


Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 12:32:45
zo zie ik het niet omdat we wel winnen van rkc thuis
dus ik hoop op gelijkspel of winst RKC
Maar ook ADO krijgen we nog thuis. Wat mij betreft toch maar ADO winnen, dan blijft in ieder geval RKC op 4 punten. Mochten we dan onverhoopt van 1 van de 2 verliezen staan we nog steeds boven RKC

michello

ADO moet winnen natuurlijk! Gaat om de onderste drie. Volgende week kunnen we de hele onderste 3 dan op minstens 5 e maximaal op 8! Punten zetten.

Collingwood

Van mij mag ADO ook wel winnen! Als wij dan vrijdag RKC verslaan, en Roda en NEC morsen ook punten (geen idee wat hun programma is) hebben we met nog zes wedstrijden te gaan een beste voorsprong op de onderste drie ploegen.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op maart 09, 2014, 12:57:26
Van mij mag ADO ook wel winnen! Als wij dan vrijdag RKC verslaan, en Roda en NEC morsen ook punten (geen idee wat hun programma is) hebben we met nog zes wedstrijden te gaan een beste voorsprong op de onderste drie ploegen.
Roda uit naar Heracles, 0 punten
NEC thuis tegen Utrecht (of NEC of Utrecht puntenverlies)

speculeter

Rkc 0-1 achter.
mooie tussenstand.

Collingwood

Triest sootsje daar trouwens in Nijmegen.  :rodekaart
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

gelijkspel schieten beide ploegen toch ook niets mee op?

fred

Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 13:57:49
gelijkspel schieten beide ploegen toch ook niets mee op?
Nou ze halen ons niet in...

Collingwood

Gelijkspel is ook prima.
Kalmte alleen kan u redden.

fred

Ga er vanuit dat we zelf verliezen en GAE ook. Blijven we keurig 11e  :thumbsup

Cambuur058

Citaat van: fred op maart 09, 2014, 14:33:18
Ga er vanuit dat we zelf verliezen en GAE ook. Blijven we keurig 11e  :thumbsup
zou mooi zijn als groningen ook verliest

Cambuur058

sjonge jonge marsman  :zucht

1-0 voor go ahead tegen twente

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op maart 09, 2014, 15:04:38
sjonge jonge marsman  :zucht

1-0 voor go ahead tegen twente
Zal toch minstens gelijk worden mag ik hopen???

fred

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 09, 2014, 15:05:33
Zal toch minstens gelijk worden mag ik hopen???

Spelen net als wij sterk in thuiswedstrijden. Maar je mag inderdaad verwachten dat Twente daar geen misstap maakt.