Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Die keeper is echt wel omgekocht! Het kan niet anders!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

3-1, maak ons GEK NEC

Eewal

Morgen de schade beperkt houden en volgende week winnen van RKC, dan is de kans groot dat we na dat weekend weer 8 punten voor staan op Roda en dan ook NEC..... Plus RKC op flinke achterstand zetten....

Galdiano

Mooiste zou zijn gelijk! Maar als er één moet winnen dan maar Nec!
Wat een kut club dat Roda!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

Het is niet al te best  :X

Cambuur Groningen

Het is zoals het is, maar zoals Eewal al stelt, volgende week kan het zo maar 8 punten verschil zijn  :)

Galdiano

Wat een schiet kansen missen die spelers van NEC!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Citaat van: Galdiano op maart 08, 2014, 20:23:18
Wat een schiet kansen missen die spelers van NEC!

Opeens vind ik 1 Lukoki in ons elftal niet eens zo slecht meer  :_schater

666

Wat een schijtclub dat Roda..  die supporters zingen Duitse liedjes. Wat een moffen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Scc01

Wat voetballen roda en nec als een stelletje natte kranten. Hupperts is daar bij roda het enige lichtpuntje.

Cambuur058

goeie speler man, die letschert

Cambuur Groningen

Roda volgende week gewoon weer onderuit bij Heracles...

Cambuur058

hopen dat FC Lamp van utrecht wint

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op maart 08, 2014, 20:41:03
hopen dat FC Lamp van utrecht wint
jawel joh, en dan volgende week NEC-Utrecht. Komende weken spelen concurrenten van ons onderling ook veel tegen elkaar. Als we van RKC en AZ winnen moet het wel heel gek lopen willen nog degraderen lijkt me