Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen


Tukker

Citaat van: Cambuur058 op maart 01, 2014, 21:13:23
Rode kaart Roda,
HEEEEEERLIJK
Zal wel de schuld van de scheids zijn  :_schater

geen verkeerde ontwikkeling  :thumbsup

en kans op de 2-0 met die vrije trap

EN JA HOOR   2-0
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

CambuurAmersfoort

hoppa!! roda richting bier league

Cambuur Groningen

Citaat van: Tukker op maart 01, 2014, 21:14:49
Zal wel de schuld van de scheids zijn  :_schater

geen verkeerde ontwikkeling  :thumbsup

en kans op de 2-0 met die vrije trap

EN JA HOOR   2-0
Mooi, nog een stuk of 5 erbij, voor het negatieve doelsaldo van Roda

EastSide058

Mooi dit , NAC en PSV moeten nog ff scoren  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Tukker

#1835
Citaat van: EastSide058 op maart 01, 2014, 21:20:04
Mooi dit , NAC en PSV moeten nog ff scoren  |:)
Ik zie Roda ook zeker geen doelpunt meer maken. Het spel speelt zich eigenlijk alleen op de Roda helft af. Vitesse moet het gewoon even heel snel op slot gooien.

En Hupperts er ook al af. Dat wordt niet meer wat met de duutsers
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058

Hupperts geblesseerd  :_schater :_schater

Cambuur Groningen

Citaat van: Cambuur058 op maart 01, 2014, 21:24:31
Hupperts geblesseerd  :_schater :_schater
Dat noemen we een hele volle gifbeker, die helemaal leeg moet :thumbsup

Cambuur058


drg

YES!

dankjewel psv  |:)

Cambuur Groningen

GO GO GO PSV YES

Cambuur058

JAAAA psv !!!!
2-3

Galdiano

Prachtig! Zwolle - nek ook gelijk!
Heel gunstig!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

drg

Citaat van: Cambuur058 op maart 01, 2014, 21:27:38
Veel leesplezier: https://twitter.com/Roda_Tweets

hahah ik lach me echt kapot hier om die tweets  :_schater _O_

weet je zeker dat het geen belgen zijn ipv duitsers? humor hebben ze wel

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist