Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

drg

en egels 2-0, gadverdamme, het zal wel weer zo'n ronde worden natuurlijk

gewoon weer zelf doen, nou hopen dat psv onterecht 1x meer dan egels scoort

Cambuur058

eagles 2-0 voor...

EastSide058

Eindstand: 3-3  :zucht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal


drg

ja zo lang nec daar niet kon winnen was het ook prima, mooi zo

nou alleen psv nog even een comeback maken in de tweede helft en kunnen we morgen knallen, blijf er bij dat we het zelf moeten doen  |:)

EastSide058

Citaat van: Eewal op maart 01, 2014, 20:40:42
prima toch....
Zwolle stond met 2-0 voor en laten ze het liggen
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal

Citaat van: EastSide058 op maart 01, 2014, 20:42:45
Zwolle stond met 2-0 voor en laten ze het liggen
dat is wel jammer inderdaad maar we hebben morgen de kans om weer twee punten uit te lopen op NEC. Hopen dat NAC en ADO ook gelijk spelen en Vitesse zijn ding doet, dan kan dit een mooi weekend worden...

drg

Citaat van: EastSide058 op maart 01, 2014, 20:42:45
Zwolle stond met 2-0 voor en laten ze het liggen

ben je voor zwolle ofzo  l0l

dit is het beste wat betreft uitslag voor ons, nec met minimale punten achter ons en zwolle er bij als potentiele concurrent

nou hopen dat go ahead het ook laat liggen

drg

zo daar was de eerste tegen de egels alweer, heerlijke knal!

EastSide058

#1809
Citaat van: drg op maart 01, 2014, 20:46:38
ben je voor zwolle ofzo  l0l

dit is het beste wat betreft uitslag voor ons, nec met minimale punten achter ons en zwolle er bij als potentiele concurrent

nou hopen dat go ahead het ook laat liggen

NOOIT  :_schater
, maar het is gewoon balen dat je concurrent wordt afgetroefd en 2-0 achterstaat. En dat ze het dan toch uit handen geven
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

psv scoort de aansluitingstreffer, nog iets minder dan 40 minuten te gaan!

Cambuur Groningen

Kom op PSV (dat ik dat nog s mag zeggen)

drg

Citaat van: EastSide058 op maart 01, 2014, 20:53:23
NOOIT  :_schater
, maar het is gewoon balen dat je concurrent wordt afgetroefd en 2-0 achterstaat. En dat ze het dan toch uit handen geven

Ach, gewoon bekijken alsof het beide concurrenten zijn (wat het in feite ook is), hebben beide punten laten liggen  :thumbsup

drg

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 01, 2014, 20:53:54
Kom op PSV (dat ik dat nog s mag zeggen)

Wat zeg je morgen dan?  :_schater

Cambuur Groningen

Citaat van: drg op maart 01, 2014, 20:57:20
Wat zeg je morgen dan?  :_schater
morgen zeg ik niks, schreeuw ik alleen maar  :)