Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Official-Sphere op februari 21, 2014, 20:16:08
:RDa's waar, morgen erop en erover.

Na morgen staan we toch boven de Eagels.

Marc S

Wij moeten zelf eerst nog maar eens winnen he.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Ben bang dat gae aan het einde degradeert, toch een hoop punten met werk voetbal! Vraag me af of ze dat vol houden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Marc S

Citaat van: Destroyer op februari 21, 2014, 20:27:04
Ben bang dat gae aan het einde degradeert, toch een hoop punten met werk voetbal! Vraag me af of ze dat vol houden.

Denk het niet

Bernardo


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Bernardo

Gelijkspel zou ideaal zijn, schieten ze beide niks mee op

EastSide058

#1704
Bekijk het positief we staan na morgen gewoon boven Go Ahead en ADO

morgen winnen en slaat je (hopelijk) een gat met RJC, Utrecht, en NEC. Hopelijk verliezen die 3 clubs dan allemaal ff  :proost
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Citaat van: Official-Sphere op februari 21, 2014, 21:54:03
Bekijk het positief we staan na morgen gewoon boven Go Ahead en ADO

morgen winnen en slaat je (hopelijk) een gat met RJC, Utrecht, en NEC. Hopelijk verliezen die 3 clubs dan allemaal ff  :proost

"gewoon" moet nog wel gebeuren he :p

EastSide058

Citaat van: Marc S op februari 21, 2014, 22:04:41
"gewoon" moet nog wel gebeuren he :p
Gaat ook wel gebeuren
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Eewal

Prima uitslagen vanavond! Vanavond zit alles even mee.....

moodygrunn

Citaat van: Eewal op februari 22, 2014, 22:41:36
Prima uitslagen vanavond! Vanavond zit alles even mee.....

Morgen nog een overwinning voor FCG en Vitesse, dan is het feest compleet
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoe kan GAE ons ooit nog inhalen:

Thuis PSV
Thuis Twente
Uit Pec
Thuis Nac
Uit Feyenoord

Maximaal 3 punten uit 5 wedstrijden
Henk, held, bedankt