Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Voorstopper op februari 21, 2014, 15:09:42
kan ADO niet beter winnen, daar moeten we zelf nog tegen spelen op de laatste speeldag. Als ADO nu wint en ze zijn redelijk zeker hebben we de laatste speeldag meer kans om van ze te winnen omdat ze dan al niet meer kunnen degraderen..

Bij deze nomineer ik deze redenatie tot slechtste van 2014 tot nu toe  _O_

dizzhead

Citaat van: Treb op februari 21, 2014, 15:36:16
Bij deze nomineer ik deze redenatie tot slechtste van 2014 tot nu toe  _O_

Inderdaad: +1

ADO moet al lang niks meer hebben om voor te voetballen op de betreffende speeldag.

Dokkumer

Laat de Eagles maar winnen. 3-5 zijn de ooievaarmelkers al zeker van PO

Verstuurd vanaf mijn spambox


Shar

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2014, 15:05:17
Vanavond ADO-GAE. Waar hopen we op? Gelijkspel lijkt me mooi, maar als er een ploeg moet winnen, dan maar GAE.

Zolang alle ploegen onder ons geen punten pakken zitten we "veilig". Laar Go Ahead dus maar mooi winnen, in dat geval loopt ADO hoe dan ook niet op ons in.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Ik heb er lang over na gedacht, maar ik hoop dat de eagles winnen. Op dit moment is het van meer belang om een gat te maken met de degradatie zone.

Cambuur Groningen


Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 21, 2014, 20:07:37
lekker verdedigd...

Gaat erg makkelijk inderdaad. Keeper had ook wel uit mogen komen.
Kalmte alleen kan u redden.

marrumer

als wij winnnen en als eagles verliest staan we boven de eagles. dat heeft dus ook zijn voordelen.

Collingwood

Citaat van: marrumer op februari 21, 2014, 20:10:01
als wij winnnen en als eagles verliest staan we boven de eagles. dat heeft dus ook zijn voordelen.

GAE is ook zeker een team dat we kunnen pakken. Vraag me af of zij mentaal sterk genoeg zijn om tegen degradatie te vechten, zit niet echt veel strijd in dat team.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2014, 20:11:16
GAE is ook zeker een team dat we kunnen pakken. Vraag me af of zij mentaal sterk genoeg zijn om tegen degradatie te vechten, zit niet echt veel strijd in dat team.
Toch heb ik liever een gelijkspel, als we dan winnen lopen we én uit op ADO én halen we Go Ahead in

Cambuur Groningen


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

#1693
Citaat van: Official-Sphere op februari 21, 2014, 20:16:08
:R

Na morgen staan we toch boven de Eagels.

En (weer) boven ADO!  :proost

EDIT: Zit net de stand te bekijken. Als ook RKC (Vitesse uit) en Heracles (PEC uit) verliezen, wat niet ondenkbaar is, kunnen we zondagavond zomaar 11e staan. Moeten we zelf wel 'even' winnen morgen natuurlijk...
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Dat GAE krijgt het nog heel zwaar, helemaal gezien hun programma.