Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Alleen de laatste ronde of ook de voorlaatste ronde?

Verstuurd vanaf mijn spambox


Galdiano

Citaat van: michello op februari 19, 2014, 00:17:28
FOUT!!  l8l   
Alle wedstrijden in de laatste speelronde zullen op zaterdag  03-05 om 18:45 beginnen   ;)

Ah ok helder  :D
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 18, 2014, 23:07:10
FOUT!!  l8l

AZ is naar zondag verplaatst ;)
Ado is de kans ook heel groot aangezien het waarschijnlijk een beslissings wedstrijd zal zijn. Alle concurrenten moeten op zelfde tijdstip spelen.

De laatste twee speelronden zijn toch altijd op hetzelfde moment namelijk zondag 14.30u?

edit: blijkbaar zaterdag dus!

TM

Citaat van: Lore op februari 19, 2014, 11:22:39
De laatste twee speelronden zijn toch altijd op hetzelfde moment namelijk zondag 14.30u?

edit: blijkbaar zaterdag dus!

Eén na laatste speelronde is op zondag om 14:30 uur (Feyenoord uit)
Laatste speelronde is op zaterdag om 18:45 uur (Den Haag thuis)

michello

Citaat van: Galdiano op februari 19, 2014, 08:21:26
Ah ok helder  :D

Dus de mensen die 03-05 getatoeëerd hebben kunnen daar een hoogtepunt aan toe voegen. Ben van mening als we er rechtstreeks in blijven dat het een knappere prestatie zou zijn dan het kampioenschap van vorig jaar op die dag ;)

Goutum

Citaat van: papagaaiensoep op februari 17, 2014, 16:32:30
Zie de kleine verschillen, doelsaldo wurdt vermoedelijk erg belangriek! Voorkomme dat we paar keer dik oppe broek krije en winst/verlies wat tegen elkaar op laten wege dan komme we op ongeveer -10/-15. Kiekend naar de andere ploegen onderin staan we er goed voor.

T.o.v. de ploegen die onder ons staan en GAE, hebben we op basis van doelsaldo één punt extra.

dizzhead

Citaat van: Goutum op februari 19, 2014, 15:41:26
T.o.v. de ploegen die onder ons staan en GAE, hebben we op basis van doelsaldo één punt extra.

Welke niet meetelt als we 1 wedstrijdpunt minder hebben.

Goutum

Citaat van: dizzhead op februari 19, 2014, 15:45:44
Welke niet meetelt als we 1 wedstrijdpunt minder hebben.

Klopt. Maar de kans dat we in punten gelijk komen met een concurrent, is aanwezig. Dan pas telt het.

HilversumOnTour

Citaat van: michello op februari 19, 2014, 14:19:54
Dus de mensen die 03-05 getatoeëerd hebben kunnen daar een hoogtepunt aan toe voegen. Ben van mening als we er rechtstreeks in blijven dat het een knappere prestatie zou zijn dan het kampioenschap van vorig jaar op die dag ;)

Helemaal mee eens! En wat kunnen we zaterdag een grote stap zetten!!

Voorstopper

Het is en blijft een vreemde competitie deze editie. Er kan nog van alles gebeuren. Vorig jaar geen enkele keer bovenaan gestaan en kampioen worden. Dit jaar geen enkele keer onderaan staan en direct degraderen. Zou net wat zijn..Ik hoop het natuurlijk niet en reken er ook niet op, maar alles is mogelijk.

Over 10 wedstrijden weten we het.
Volgens mij pakt Roda nog 11 punten en Cambuur nog 14 In dat geval zijn we gewoon save
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

DayDreamer

Citaat van: michello op februari 19, 2014, 14:19:54
Dus de mensen die 03-05 getatoeëerd hebben kunnen daar een hoogtepunt aan toe voegen. Ben van mening als we er rechtstreeks in blijven dat het een knappere prestatie zou zijn dan het kampioenschap van vorig jaar op die dag ;)

Rechtstreeks handhaven is al knap, maar als je dat doet heb je veel punten behaald, veel meer dan andere jaren nodig was.

papagaaiensoep

Citaat van: papagaaiensoep op februari 09, 2014, 19:59:41
Even rekenen, wilde gok

tegen Pech & Roda: minimaal 4 points
Groningen: puntsie jatte
Ajakkes: helaasch ...
tegen RKC en AZ thuus: minimaal 4 points
Utrecht en NEK uut: minimaal 2 points, maar vrees maximaal 1
Vitesse thuus: helaas
Fooienoord uut: idem
ADO thuus: 3 points

Komst uut op ongeveer 12 punten derbij. Dan hest 35 totaal uut 34 wedstriiden met nog minimaal 3x winnen. Hopelijk genoeg om directe degradatie te ontlopen, maar vrees toch dat het NC wurdt.

Morgen winst = al 2 punten boven mien gok van week of 2 terug. Maar omdat het tegen Roda is, krijt het extra gewicht. Het mut haalbaar weze om nu nog minimaal 10 punten te pakken, komst op 36 of meer met positief (as 't su wat blieft) doelsaldo t.o.v. concurrentie. Dat mut toch te doen weze man verdomme!

Voorstopper

Citaat van: papagaaiensoep op februari 21, 2014, 14:33:26
Morgen winst = al 2 punten boven mien gok van week of 2 terug. Maar omdat het tegen Roda is, krijt het extra gewicht. Het mut haalbaar weze om nu nog minimaal 10 punten te pakken, komst op 36 of meer met positief (as 't su wat blieft) doelsaldo t.o.v. concurrentie. Dat mut toch te doen weze man verdomme!

Ik denk:
RODA thuis --> 3 punten
Groningen Uit --> 0 punten
AJAX uit --> 0 punten
RKC thuis --> 3 punten
Utrecht uit --> 1 punten
AZ thuis --> 1 punten
NEC uit --> 3 punten
Vitesse thuis --> 0 punten
Feyenoord uit --> 0 punten
ADO thuis --> 3 punten

Samen 14 punten Totaal einde competitie 40 punten (genoeg voor rechtstreekse handhaving)

Collingwood

Vanavond ADO-GAE. Waar hopen we op? Gelijkspel lijkt me mooi, maar als er een ploeg moet winnen, dan maar GAE.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: Collingwood op februari 21, 2014, 15:05:17
Vanavond ADO-GAE. Waar hopen we op? Gelijkspel lijkt me mooi, maar als er een ploeg moet winnen, dan maar GAE.

kan ADO niet beter winnen, daar moeten we zelf nog tegen spelen op de laatste speeldag. Als ADO nu wint en ze zijn redelijk zeker hebben we de laatste speeldag meer kans om van ze te winnen omdat ze dan al niet meer kunnen degraderen..