Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 16, 2014, 16:23:13
Verdomme, Feyenoord blijft weer op 1-1 hangen  ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
boeit niemand

Leovardiascc

We zijn niet meer de ploeg met de minste doelpunten voor  |:)

Ado nu.

dizzhead

Citaat van: Leovardiascc op februari 16, 2014, 18:22:04
We zijn niet meer de ploeg met de minste doelpunten voor  |:)

Ado nu.
:thumbsup

Lore

Citaat van: Harry L. op februari 16, 2014, 09:13:26
Onder het motto een open deur....alleen als je de aankomende 2 wedstrijden verliest dan hangt de vlag er wel heel droevig bij en gaat het zeker in de koppies zitten. Kortom er is wel degelijk een verschil.

Natuurlijk is er verschil en hebben wij vandaag uitstekend gereageerd op de uitslagen van gisteren. Volgend week hebben wij, eindelijk, zelf in de hand of wij een giga stap gaan maken. Maar tot het einde zie ik de strijd om degradatie door gaan!

Leovardiascc

Citaat van: Lore op februari 16, 2014, 21:10:11
Maar tot het einde zie ik de strijd om degradatie door gaan!

Ik denk ook dat het billenknijpen word tot de laatste wedstrijd(en)
puur omdat het onderin zo dicht bij elkaar staat.

TM

Met als plus puntje dat we de laatste wedstrijd thuis tegen Den Haag spelen!

Scc01

Citaat van: Leovardiascc op februari 16, 2014, 18:22:04
We zijn niet meer de ploeg met de minste doelpunten voor  |:)

Ado nu.

daar komt nog eens bij dat ado veel meer doelpunten tegen heeft

papagaaiensoep

Zie de kleine verschillen, doelsaldo wurdt vermoedelijk erg belangriek! Voorkomme dat we paar keer dik oppe broek krije en winst/verlies wat tegen elkaar op laten wege dan komme we op ongeveer -10/-15. Kiekend naar de andere ploegen onderin staan we er goed voor.

Tukker

Even wat cijfertjes:

Vanaf plek 11 spelen alle degradatiekandidaten nog 5 x uit en 5 x thuis

behalve:
RKC en Roda allebei 4 x thuis en 6 x uit
Den Haag en Eagles allebei 6 x thuis en 4 x uit

Een tegenstander uit de huidige top 6 treffen is ook niet echt fijn aan het eind van de competitie:
Den Haag 2 x
Cambuur, Roda, Heracles 3x
NEC, RKC, Utrecht 4x
Eagles 5x

dkv speelt de laatste 3 speelrondes tegen Eagles, Utrecht en RKC. Voor het eerst hoop ik dat er dan voor dkv nog wat te halen valt en ze geen punten gaan schenken aan concurrenten van Cambuur

Den Haag lijkt zo op papier het eenvoudigste programma te hebben.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

GAE krijgt het ook nog heel zwaar  :|

Roda degradeert rechtstreeks. RKC en GAE spelen nacompetitie. Wij eindigen op de 12e stek.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Denk dat de Eagles het inderdaad nog zwaar krijgt, we kunnen hun dit weekend zelfs passeren volgens mij.

dizzhead

wist u dat:


... we vanaf nu alleen nog maar avondwedstrijden thuis hebben!


:0= Gekkenhuis!

Leovardiascc

Citaat van: dizzhead op februari 18, 2014, 14:42:55
wist u dat:


... we vanaf nu alleen nog maar avondwedstrijden thuis hebben!


Heb ik niet opgelet maar dat is heeel fijn en zoals je zegt :

Citaat van: dizzhead op februari 18, 2014, 14:42:55
:0= Gekkenhuis!

Galdiano

#1663
Citaat van: dizzhead op februari 18, 2014, 14:42:55
wist u dat:


... we vanaf nu alleen nog maar avondwedstrijden thuis hebben!


:0= Gekkenhuis!

FOUT!!  l8l

AZ is naar zondag verplaatst ;)
Ado is de kans ook heel groot aangezien het waarschijnlijk een beslissings wedstrijd zal zijn. Alle concurrenten moeten op zelfde tijdstip spelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Galdiano op februari 18, 2014, 23:07:10

Ado is de kans ook heel groot aangezien het waarschijnlijk een beslissings wedstrijd zal zijn. Alle concurrenten moeten op zelfde tijdstip spelen.

FOUT!!  l8l   
Alle wedstrijden in de laatste speelronde zullen op zaterdag  03-05 om 18:45 beginnen   ;)