Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Stukje az utreg aan het kijken. Wat een belachelijk niveau. Had zo een vrijdagavond pot in de bierleague kunnen zijn. De eerste supporters van az gaan al in de 79ste minuut weg. Wat een club...

drg

#1636
Man wat zitten er toch een paar stel wijfen hier op 't forum, het seizoen is nog lang niet afgelopen, of zitten jullie in 't stadion ook constant op je mobieltjes te kijken en jankend op de tribunes omdat ANDERE teams punten pakken? :rodekaart

Na morgen gewoon weer 14de en volgende week 7 punten uitlopen op roda

Lore

Het is echt heel erg simpel. De degradatiestrijd blijf op volle toeren doordraaien. En als wij nu twee op rijwinnen if twee op rij verliezen verandert daar niets aan!

Daddy T.

Citaat van: Lore op februari 15, 2014, 22:46:54
Het is echt heel erg simpel. De degradatiestrijd blijf op volle toeren doordraaien. En als wij nu twee op rijwinnen if twee op rij verliezen verandert daar niets aan!
Dus moet je zelf punten blijven pakken wil je blijven meedoen om directe degradatie te voorkomen! Met twee thuiswedstrijden voor de boeg moeten we 6 punten pakken.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

Ben benieuwd hoe Cambuur met deze druk om zal gaan! Ze moeten nu!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2014, 23:37:43
Ben benieuwd hoe Cambuur met deze druk om zal gaan! Ze moeten nu!

Het moest ook thuis tegen groningen, Heracles, NEC en dkv. Dus vwb omgaan met druk zit het dus wel goed.
Area 58

Destroyer

Citaat van: Galdiano op februari 15, 2014, 23:37:43
Ben benieuwd hoe Cambuur met deze druk om zal gaan! Ze moeten nu!

Drie punten natuurlijk  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Lore op februari 15, 2014, 22:46:54
Het is echt heel erg simpel. De degradatiestrijd blijf op volle toeren doordraaien. En als wij nu twee op rijwinnen if twee op rij verliezen verandert daar niets aan!

Onder het motto een open deur....alleen als je de aankomende 2 wedstrijden verliest dan hangt de vlag er wel heel droevig bij en gaat het zeker in de koppies zitten. Kortom er is wel degelijk een verschil.

Marc S

Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2014, 00:04:20
Het moest ook thuis tegen groningen, Heracles, NEC en dkv. Dus vwb omgaan met druk zit het dus wel goed.

Vergeet eagles niet. Afhangend van het resultaat van ons kan dit een erg gunstige uitslag zijn. Als wij van pec winnen, kunnen wij volgende week roda erg veel pijn doen. Maar goed eerst nog maar eens gebeuren.

Daddy T.

Citaat van: Marc S op februari 16, 2014, 09:57:25
Als wij van pec winnen, kunnen wij volgende week roda erg veel pijn doen. Maar goed eerst nog maar eens gebeuren.

Pijn doen? Die eerste stap is al door hun eigen supporters gezet:
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2014/02/spelers_roda_jc_aangevallen_do.html
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

RotterdamLeeuwarden

Tis wel POWned mensen, niet alles is op waarheid berust  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Daddy T.

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

RotterdamLeeuwarden

Das beter, ik wilde maar zeggen dat je het maar nooit weet met POWned.
Maar triest dat het zo moet daar.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Laat die lui maar mooi degraderen! !!!

RotterdamLeeuwarden

Verdomme, Feyenoord blijft weer op 1-1 hangen  ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)