Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op februari 09, 2014, 16:17:27
laat toch maar weer zien dat RKC een stuk verder is dan ons
winnen wel hun wedstrijden ;)
degradatie is geen feit, nacompetitie wel.........

Wij winnen thuis ook vwel.. hun verliezen 1-4 van eagles.. winmen van feyenoord.. wij andrrsom.. zeg t maar.

Collingwood

Citaat van: Cambuur058 op februari 09, 2014, 16:17:27
laat toch maar weer zien dat RKC een stuk verder is dan ons
winnen wel hun wedstrijden ;)
degradatie is geen feit, nacompetitie wel.........

Ja RKC heeft nu liefst drie punten meer dan wij, dus die halen we nooit meer in...  :O
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2014, 16:18:08
Heb je de wedstrijd wel gezien? Die lui hebben alweer schijt geluk.
5-2, schijt geluk
tuurlijk hebben ze geluk, maar ALTIJD geluk hebben geloof ik inmiddels niet meer in, dat heet kwaliteit
ze zijn gewoon veel verder en volwassener dan ons wbt wedstrijden winnen
kut eredivisie ..

o en ze hebben nu al heel vaak achter elkaar punten gepakt..

pvanbuijtene

5-2 goed voor hun dowlsaldo

Destroyer

Ze zijn gewoon beter als ons, simpel!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Eigenlijk is het heel simpel:
nec roda en dan haag onder ons houden en het is klaar.

Bernardo

En toch staan we einde van het seizoen boven RKC, let maar op

Destroyer

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 16:19:55
Ja RKC heeft nu liefst drie punten meer dan wij, dus die halen we nooit meer in...  :O

We eindigen gewoon 12e
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Wat een hoop lege stoeltjes daar in Groningen..

John Hiatt

Citaat van: Treb op februari 09, 2014, 16:30:45
Wat een hoop lege stoeltjes daar in Groningen..

Ja, zeer opvallend. Echt lang niet vol.

losang09

Des te meer dat we as we volop met duzend aanwezig zijn daar  EN hopeluk eerste uit overwinning

Treb

Citaat van: losang09 op februari 09, 2014, 17:06:57
Des te meer dat we as we volop met duzend aanwezig zijn daar

Dat geloofst self wel seker.

- Buscombi. (principe kwestie, behalve tegen dkv. Dan hebben we massaal geen principes meer)
- Indien autocombi is het te duur.
- Zit een keutel dwars.
- Stadion is lelijk.
- Ik ga liever naar Ajax.
- Ik ga liever naar Feyenoord.
- Hev net weer alimentatie betalen mutten.

En ga zo maar door.

drg

Keek effe naar de tussenstand, speelt Groningen met 11 Hemmen's ofzo?  8P

RotterdamLeeuwarden

Of met 11 Lukoki's ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2014, 16:26:47
En toch staan we einde van het seizoen boven RKC, let maar op
Veel belangrijker is dat we boven de streep blijven. Wie eronder staan boeit me niet