Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

3-1 voor RKC

heb er geen vetrouwen meer in dat we handhaven, sorry

Treb

3-1..

We lopen een punt uit op NEC en Roda, da's het enige positieve van dit weekend.

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op februari 09, 2014, 16:07:06
3-1 voor RKC

heb er geen vetrouwen meer in dat we handhaven, sorry

Hahaha hou toch op vent..


RotterdamLeeuwarden

 :0= KOM OP UTREG !!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

3-2 wat gebeurt hier

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op februari 09, 2014, 16:07:47
3-1..

We lopen een punt uit op NEC en Roda, da's het enige positieve van dit weekend.
en een punt in op Utrecht...

Treb


Treb

Mis.. jezus christus

RotterdamLeeuwarden

....................gemist
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

zucht...........................................................  :zucht :zucht :zucht

pvanbuijtene


RotterdamLeeuwarden

Tis toch niet te geloven zeg  :|
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

laat toch maar weer zien dat RKC een stuk verder is dan ons
winnen wel hun wedstrijden ;)
degradatie is geen feit, nacompetitie wel.........

Bernardo

Utrecht is ook gewoon een concurrent. Had beter gelijk kunnen worden. :(

Bernardo

Citaat van: Cambuur058 op februari 09, 2014, 16:17:27
laat toch maar weer zien dat RKC een stuk verder is dan ons
winnen wel hun wedstrijden ;)
degradatie is geen feit, nacompetitie wel.........
Heb je de wedstrijd wel gezien? Die lui hebben alweer schijt geluk.