Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

goeie zaak feyenoord 0-1 voor  :thumbsup

Collingwood

Spelen Roda ook helemaal van de mat tot nu toe.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op februari 04, 2014, 19:12:36
Spelen Roda ook helemaal van de mat tot nu toe.
Oh dan wordt het 3-1 voor de mof

Leovardiascc



EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Bernardo

Hoppa, ADO - Heracles 0-1, na 2 minuten. :thumbsup

marrumer

dit kon wel eens een mooi weekend worden! oh nee het is doordeweeks  :devil

Dokkumer

Citaat van: marrumer op februari 04, 2014, 19:53:55
dit kon wel eens een mooi weekend worden! oh nee het is doordeweeks  :devil
Die Linsen scoort er anders wel lekker op los momenteel

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op februari 04, 2014, 20:07:23
Die Linsen scoort er anders wel lekker op los momenteel

Ja vandaag, maar dat is in het weekend echt wel afgelopen!!
Henk, held, bedankt

Dokkumer

6 uit 6... zondag 6 uit 7...
Feyenooit holt 8eruit.. Wordt minstens 2-2

Collingwood

Feyenoord wint met 1-2 (hakken over de sloot), en ADO staat 0-2 achter. Tot nu toe gunstige ontwikkelingen.
Kalmte alleen kan u redden.

TM

Citaat van: Collingwood op februari 04, 2014, 20:33:45
Feyenoord wint met 1-2 (hakken over de sloot), en ADO staat 0-2 achter. Tot nu toe gunstige ontwikkelingen.

Feyenoord was wel gewoon de gehele wedstrijd beter, dus met de hakken over de sloot(?). Makkelie heeft voor de rest prima gefloten. Andere twee 'overtredingen' in het strafschopgebied waren geen overtredingen.

Bernardo

Linssen geblesseerd eraf.

Collingwood

Citaat van: TM op februari 04, 2014, 20:39:23
Feyenoord was wel gewoon de gehele wedstrijd beter, dus met de hakken over de sloot(?). Makkelie heeft voor de rest prima gefloten. Andere twee 'overtredingen' in het strafschopgebied waren geen overtredingen.

Laatste kwartier hadden ze het erg moeilijk. Voor de rest wel verdiend gewonnen, maar ik denk dat ze blij waren dat Makkelie affloot. Heeft inderdaad prima gefloten.
Kalmte alleen kan u redden.