Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bugs

Citaat van: Cambuur058 op januari 31, 2014, 21:18:32
Wat een verschrikkelijk smerige overtreding van die smerige Martins Indi... Donkerdonkerdonker rood als de scheids het had gezien.
Maaaaaaaaaar.... De TV camera heeft het wel gezien.... :X Dus er volgt nog wel een onderzoek en een schorsing. Ik gok op 4 waarvan 1 voorwaardelijk....
Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

Josef

Egels huren belgische  jeugd internationaal. Azevedo. Linker aanvaller.

Cambuur058

Citaat van: Josef op januari 31, 2014, 22:16:26
Egels huren belgische  jeugd internationaal. Azevedo. Linker aanvaller.
Ken ik niet

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur058 op januari 31, 2014, 16:02:20
Mooi man, die jongen kan niks, is ook geen versterking voor Ado. Wegegooit geld.

Veel beter dan Schepers
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2014, 00:04:08
Veel beter dan Schepers
Klopt, maar schepers is niet gehaald voor de eerste 11. Wildeschut wel, dus is de vergelijking niet helemaal terecht

moodygrunn

http://www.vi.nl/nieuws/koeman-gaat-feyenoord-verlaten.htm

Feyenoord moet op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman verlaat de Rotterdamse club na dit seizoen. 'Het is mooi zo.'

Koeman wees het aanbod van Feyenoord af om zijn contract met een jaar te verlengen. De oud-international heeft dat zaterdag de directie en de spelersgroep laten weten.

'Bijna drie jaar heb ik intensief en goed samengewerkt, met de spelersgroep, met de staf en met alle anderen hier binnen de club', zegt Koeman op de website van Feyenoord. 'Ik heb het hier vanaf dag één en nog steeds erg naar mijn zin. De keuze om niet bij te tekenen, is er één die ik puur op gevoel maak. Het is mooi zo.'

De oud-international wilde Feyenoord niet te lang laten wachten. 'Feyenoord verdient het om tijdig zekerheid te hebben over de toekomst. Voor de komende maanden zal dit besluit geen negatieve gevolgen hebben, zo is mijn overtuiging. Sterker nog, ik ga er met de groep juist alles aan doen om met een schitterende eindklassering drie fantastische jaren op een hele mooie manier met elkaar af te sluiten.'

Het besluit van Koeman is een streep door de rekening van de leiding van Feyenoord. Die had graag nog doorgegaan met de trainer, die in juli 2011 aantrad als opvolger van de vertrokken Mario Been.

Technisch directeur Martin van Geel kan zich de keuze van Koeman wel voorstellen. 'Het is natuurlijk ook niet gek dat een trainer na drie jaar fantastisch presteren weer eens verder wil kijken. In die zin ben ik ook niet echt verbaasd of verrast door zijn besluit.'

Van Geel laaat zich niet verleiden te speculeren over de opvolger van Koeman. 'De spelers en supporters mogen er op vertrouwen dat we ons huiswerk in deze al grotendeels hebben gedaan. De komende maanden gaan we er in alle rust voor zorgen dat er volgend seizoen weer een goede en gedreven trainer voor de ploeg staat.'
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op februari 01, 2014, 10:09:58
Klopt, maar schepers is niet gehaald voor de eerste 11. Wildeschut wel, dus is de vergelijking niet helemaal terecht

Ik moet nog zien of Schepers wel als reserve is aangetrokken. Als die 2-3 keer goed invalt, isie Lukoki wel voorbij in de pikorde denk ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2014, 12:28:48
Ik moet nog zien of Schepers wel als reserve is aangetrokken. Als die 2-3 keer goed invalt, isie Lukoki wel voorbij in de pikorde denk ik.

Dat is wat mij betreft ook prima, dan geeft het opties

Cambuur058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 01, 2014, 12:28:48
Ik moet nog zien of Schepers wel als reserve is aangetrokken. Als die 2-3 keer goed invalt, isie Lukoki wel voorbij in de pikorde denk ik.
Lukoki moet verplicht 22x in de Eredivisie in actie komen, hij zit nu op 20...
Dus als Schepers beter is dan Jody zal hij over 3 wedstrijden wel in de basis starten.

Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op februari 01, 2014, 13:03:17
Lukoki moet verplicht 22x in de Eredivisie in actie komen, hij zit nu op 20...
Dus als Schepers beter is dan Jody zal hij over 3 wedstrijden wel in de basis starten.

Als dit zo is, wat ik betwijvel, zou dit een zeer slechte actie zijn van het bestuur en ts! De bestr moet spelen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EastSide058

dkv speelt tegen Den Haag. dkv mag wel winnen , goed voor ons.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

Citaat van: Official-Sphere op februari 01, 2014, 18:42:57
dkv speelt tegen Den Haag. dkv mag wel winnen , goed voor ons.
idd, lulring in de basis  :_schater :_schater :_schater

Leovardiascc

finhoerezoon is jarig, ik hoop dat ie als kado een rotschop krijgt en voor de rest van t seizoen niks meer kan :zweep

EastSide058

Het huhuveen publiek is wel aangeslagen door vorige week. Heb tot nu 11 minuten alleen spelers horen schreeuwen, geen enkele sfeer daar. Genot !
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

#1319
hahahahahaha die "sfeer" in het abe lenstra stadion  :_schater :_schater :_schater :_schater

met die zielige megafoon, dat is het enige wat je hoort hahahahahahahaha,