Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 19:19:36
http://www.mobypicture.com/user/HenkAlbers1970/view/16522404

_O_   :zweep

heerlijk
zo mooi dit. Ook nog in de verdediging gaan als verdediger door te zeggen: "verdedigen doe je niet alleen met verdedigers"

Leovardiascc

FC Groningen haalt 'vrijetrappenkoning' per direct terug naar Euroborg
Donderdag, 30 januari 2014 om 19:45
/
FC Groningen heeft Yoëll van Nieff donderdag teruggehaald naar de Euroborg. De twintigjarige linksbenige verdediger annex middenvelder kwam voor de winterstop op huurbasis uit voor FC Dordrecht, maar keert na een half seizoen reeds terug. Hierover waren contractuele afspraken gemaakt tussen beide clubs.
Vanwege de uitstekende ontwikkeling van Van Nieff in Dordrecht en na het vertrek van de verdedigers William Ekong, verhuurd aan FC Dordrecht, en Timo Letschert, contractontbinding, was Van Nieff voor FC Groningen de eerste optie de selectie per direct te versterken. "Met name vanwege zijn sterke spel van de laatste maanden en enkele mutaties binnen onze selectie is Van Nieff voor ons de gewenste directe versterking", zegt manager technische zaken Henk Veldmate donderdagavond via de officiële kanalen van FC Groningen.
"Wij realiseren ons dat het tussentijds terughalen van Van Nieff voor FC Dordrecht vervelend is, maar wij handelen naar onze mogelijkheden en volgens contractuele afspraken", benadrukt Veldmate. Van Nieff kwam tot dusver tot één officiële wedstrijd in het eerste elftal, op 3 maart 2013 tegen Roda JC in Kerkrade. Bij FC Dordrecht speelde Van Nieff dit seizoen 21 competitiewedstrijden en maakte hij liefst 9 doelpunten, waarvan het merendeel uit vrije trappen

speculeter

Beweging rondom sana.....

Collingwood

Deens international Andersen nieuwe doelman GAE (gehuurd voor de rest van dit seizoen).
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Koevermans naar Utrecht. Doe mij Ogbeche maar  :proost.
Kalmte alleen kan u redden.

Leovardiascc


mescc

#1296
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2014, 20:40:13
Wildschut naar ADO

Volgens internet heeft het die boeren afgelopen zomer 7 ton gekost, om hem vervolgens op de bank te zetten en na een half jaar weer te verhuren! |:) |:)  :0= Ga zo door
13/14    07.2013      VVV-Venlo      SC Hoerenveen       700.000 €

Cambuur058

Citaat van: mescc op januari 31, 2014, 15:53:33
Volgens internet heeft het die boeren afgelopen zomer 7 ton gekost, om hem vervolgens op de bank te zetten en na een half jaar weer te verhuren! |:) |:)  :0= Ga zo door
13/14    07.2013      VVV-Venlo      SC Heerenveen       700.000 €
Mooi man, die jongen kan niks, is ook geen versterking voor Ado. Wegegooit geld.

DayDreamer

Mag ook niet meedoen tegen DKV.

reisbureau

Marco van Basten over niet verlengen bij DKV. "Het heeft met gevoel te maken"

Daar doet hij dan 2 jaar over.  :_schater

Gelukkig kregen wij dat genetisch al mee  :y

Chris Cambuur


Dokkumer

Citaat van: reisbureau op januari 31, 2014, 17:44:59
Marco van Basten over niet verlengen bij DKV. "Het heeft met gevoel te maken"

Daar doet hij dan 2 jaar over.  :_schater

Gelukkig kregen wij dat genetisch al mee  :y
Het gros wel, sommigen hebben een kleine hersenspoeling (lees correctie) nodig

Cambuur058

De egels gaan voor nog een aanvaller maar ze weten niet of het nog gaat lukken.... Hopen van niet.

speculeter

Je kan nu wel concluderendat er niet zoveel is
gebeurd in de wintertransfers.
en dat wij dus goede zaken hebben gedaan

Cambuur058

Wat een verschrikkelijk smerige overtreding van die smerige Martins Indi... Donkerdonkerdonker rood als de scheids het had gezien.