Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 19:28:40
En Eindhoven er via de PO maar in? Hoeven we ons nu al niet meer druk te maken om de laatste 2 plaatsen 8P

Zeiden ze vorig jaar ook over ons en de eagles 8P

Oh en het elftal van cambuur is king of the week bij foxsports :P

Dokkumer


kickandrush

Citaat van: Leovardiascc op januari 29, 2014, 18:31:26
RKC inderdaad oprotten!

er kan maar 1 geel blauw leger wezen en dat zijn wij  |:)

Precies.  |:)

Lore

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2014, 19:52:59


Misschien moeten wij het telefoonnummer van Swinkels even geven!

Leovardiascc

boschker heeft het  maar druk in de sportschool  :_schater

Collingwood

GAE gaat waarschijnlijk Sergio Padt huren van AA Gent. Als dat niet doorgaat hebben ze een principe akkoord met een buitenlandse doelman. Aldus Foeke Booy bij NOS Langs de Lijn.

Als dat doorgaat gaan ze er niet veel op achteruit...
Kalmte alleen kan u redden.

vialli

As oons clubke ut nivo van de laatste 2 wedstrieden vasthoudt hoeve nergens
over in te sitten en blieve we oek volgend jaar in de eredivisie mits we voor
1 februari gin bepalende speulers kwietrake  :proost

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op januari 29, 2014, 22:51:09
GAE gaat waarschijnlijk Sergio Padt huren van AA Gent. Als dat niet doorgaat hebben ze een principe akkoord met een buitenlandse doelman. Aldus Foeke Booy bij NOS Langs de Lijn.

Als dat doorgaat gaan ze er niet veel op achteruit...
Las net in een flits dat het niet doorgaat.


Leovardiascc


Leovardiascc


Bernardo

Wildschut naar ADO

Destroyer

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2014, 20:40:13
Wildschut naar ADO

Tsja, is een ook net niet speler vind ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2014, 20:40:50
Tsja, is een ook net niet speler vind ik.
Daar worden ze niet beter van, die kerel kan niks.

Cambuur058

Najah (RKC) weer geblesseerd geraakt, maanden uit de running