Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: punkman op januari 24, 2014, 17:41:24
En dat Roda ...
Gewoon omdat het kan .. :devil

En Nec, staan we keurig 14e :D

Cambuur058

laat heracles maar van rkc winnen

michello

Mooi, 1-0 voor Heracles tegen RKC.  RKC moet iig niet winnen dus een gunstige tussenstand ;)

Marc S

Citaat van: michello op januari 24, 2014, 20:45:54
Mooi, 1-0 voor Heracles tegen RKC.  RKC moet iig niet winnen dus een gunstige tussenstand ;)


Eens, ook een winst van RKC kon redelijk gunstig zijn maar dan moeten we wel winnen van DKV, dus liever op safe dan maar.

speculeter

Rkc zal wel weer een penalty meekrijgen straks. l8l

EastSide058

Zo houden die stand
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

jeff

Citaat van: peter op januari 24, 2014, 20:53:12
Rkc zal wel weer een penalty meekrijgen straks. l8l
Dat was ook mijn eerste gedachte

Cambuur058

godverdomme 2-1......
straks nog een penalty en dan spelen ze weer lekker gelukkig 2-2  :X :X :X

losang09

Hew echt heulemaaaaal niks met rkc, wie wel ?  ze moge van mij verlieze  :P

Cambuur058

Citaat van: losang09 op januari 24, 2014, 21:45:17
Hew echt heulemaaaaal niks met rkc, wie wel ?  ze moge van mij verlieze  :P
niemand...

gelukkig 2-1 voor heracles  _O_

Eewal

Als de top 8 na de winterstop gewoon haar wedstrijden blijft winnen, ook tegen de laagvliegers (uitgezonderd ons), als Cambuur ook op vreemde bodem gewoon eens punten gaat pakken en thuis gewoon lekker zo doorgaat, dan; ......  worden we toch gewoon 14de?

Cambuur058

meest gunstig voor ons:

ado - feyenoord
roda - FC Utrecht
nac - pec zwolle (want ik schat NAC hoger in dan PEC en PEC heeft al heel lang niet in de eredivisie gewonnen)

hopen dat we weer eens een gunstig weekend hebben  :y

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op januari 25, 2014, 17:53:21
meest gunstig voor ons:

ado - feyenoord
roda - FC Utrecht
nac - pec zwolle (want ik schat NAC hoger in dan PEC en PEC heeft al heel lang niet in de eredivisie gewonnen)

hopen dat we weer eens een gunstig weekend hebben  :y

Zelf winnen is gwoon weer noodzaak

SCCornjum

Lekker sfeervol begin in Den Haag.....
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Citaat van: pvanbuijtene op januari 25, 2014, 18:04:07
Zelf winnen is gwoon weer noodzaak
ja tuurlijk, maar deze uitslagen zouden niet verkeerd zijn