Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op januari 22, 2014, 13:54:41
De KNVB heeft Roda JC-aanvaller Krisztián Németh voor liefst vijf duels geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in het bekerduel met AZ. Daarin liep de Hongaar bij het protesteren tegen een gele kaart voor een schwalbe tegen arbiter Serdar Gözübüyük aan.

De KNVB kwam met een schikkingsvoorstel van vijf wedstrijden voor het aanlopen tegen de scheidsrechter en het daarbij gebruiken van grove taal. De spits is akkoord met die schorsing.

Door de sanctie mist Németh de duels met FC Utrecht, PEC Zwolle, Feyenoord, NAC Breda en ADO Den Haag.
bron: vi.nl
video: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/rodajc/22231254/__VIDEO_Rood__domme__Nemeth__.html?cid=rss

EastSide058

Citaat van: moodygrunn op januari 22, 2014, 13:54:41
De KNVB heeft Roda JC-aanvaller Krisztián Németh voor liefst vijf duels geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in het bekerduel met AZ. Daarin liep de Hongaar bij het protesteren tegen een gele kaart voor een schwalbe tegen arbiter Serdar Gözübüyük aan.

De KNVB kwam met een schikkingsvoorstel van vijf wedstrijden voor het aanlopen tegen de scheidsrechter en het daarbij gebruiken van grove taal. De spits is akkoord met die schorsing.

Door de sanctie mist Németh de duels met FC Utrecht, PEC Zwolle, Feyenoord, NAC Breda en ADO Den Haag.
bron: vi.nl

Mooi, nou mot die Hupperts ook even weg vallen. Dan is Roda klaar voor de Jupiler League
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur058

http://nos.nl/artikel/601315-rkc-haalt-doelman-wouda-van-emmen.html Fantastisch doelgerichte aankoop van RKC! ze hebben die Seda toch al? nu gaan ze ons zeker voorbij

Lore

Citaat van: Cambuur058 op januari 23, 2014, 17:31:03
http://nos.nl/artikel/601315-rkc-haalt-doelman-wouda-van-emmen.html Fantastisch doelgerichte aankoop van RKC! ze hebben die Seda toch al? nu gaan ze ons zeker voorbij

:_schater hij wordt derde keeper. Die oude derde keeper heeft zijn been gebroken!

Dokkumer

En Rodje dan?

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk


poelie-lwd

Citaat van: Cambuur058 op januari 21, 2014, 11:41:59
Ado is samen met RKC de zwakste ploeg van de Eredivisie, ze spelen erg matig voetbal en ze hebben maar 4 goals meer gemaakt dan ons, tegenover iets van 20 goals meer tegen? Dat kan nooit lang goed gaan, RKC heeft gewoon heel veel geluk gehad, net als vorig jaar, als dat geluk eens op is dan gaan die ook naar beneden vallen. Kowet kan ook nog wel eens een duikeling in de ranglijst gaan maken, dramatische winterstop en een dramatisch begin van het seizoen...

Daniel de Ridder naar RKC, zal vast niks worden..

8. SC Cambuur

16. NAC
17. Go Ahead Eagles
18. ADO den Haag

:proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

zandokan


vr 24 jan 2014, 05:35
FIFA-arbiters spoken in Belek door hotelgangen
Straf Nijhuis na schoolreisgedrag

door Valentijn Driessen en Mike Verweij
FIFA-arbiter Bas Nijhuis is door scheidsrechtersbaas Dick van Egmond uit het programma betaald voetbal gehaald vanwege zijn gedrag tijdens het trainingskamp in Belek, twee weken geleden.

De Enschedeër klom in een nacht over het balkon van assistent-scheidsrechter Coen Droste, maakte zijn collega wakker en spookte daarna – samen met grensrechter Edwin de Vree – op de gangen van het hotel.
Met het gedrag van de 37-jarige Nijhuis kreeg het samenkomen in Turkije toch weer het stempel 'schoolreisje'. Voor vertrek naar Nederland riep Van Egmond het hele arbitragekorps bijeen en volgde de mededeling dat dit gedrag niet in een professionele organisatie past en dat Nijhuis en De Vree uit het programma zouden worden gehaald.
Door zijn schorsing liep Nijhuis Cambuur-Go Ahead Eagles mis. Zijn vaste assistenten Rob van der Ven en Charles Schaap vlagden, maar Ed Janssen floot. In het midweekse bekerprogramma ontbrak hij eveneens en komend weekeinde in de eredivisie staat Nijhuis opnieuw buitenspel.

Bron telegraaf

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Forza Peersman

Cambuur058

Citaat van: zandokan op januari 24, 2014, 09:20:32
vr 24 jan 2014, 05:35
FIFA-arbiters spoken in Belek door hotelgangen
Straf Nijhuis na schoolreisgedrag

door Valentijn Driessen en Mike Verweij
FIFA-arbiter Bas Nijhuis is door scheidsrechtersbaas Dick van Egmond uit het programma betaald voetbal gehaald vanwege zijn gedrag tijdens het trainingskamp in Belek, twee weken geleden.

De Enschedeër klom in een nacht over het balkon van assistent-scheidsrechter Coen Droste, maakte zijn collega wakker en spookte daarna – samen met grensrechter Edwin de Vree – op de gangen van het hotel.
Met het gedrag van de 37-jarige Nijhuis kreeg het samenkomen in Turkije toch weer het stempel 'schoolreisje'. Voor vertrek naar Nederland riep Van Egmond het hele arbitragekorps bijeen en volgde de mededeling dat dit gedrag niet in een professionele organisatie past en dat Nijhuis en De Vree uit het programma zouden worden gehaald.
Door zijn schorsing liep Nijhuis Cambuur-Go Ahead Eagles mis. Zijn vaste assistenten Rob van der Ven en Charles Schaap vlagden, maar Ed Janssen floot. In het midweekse bekerprogramma ontbrak hij eveneens en komend weekeinde in de eredivisie staat Nijhuis opnieuw buitenspel.

Bron telegraaf

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk
hahahahah :_schater :_schater kon hier echt smakelijk om lachen

dizzhead

KNVB  :zucht


Volwassen mannen sketches laten doen en ze vervolgens 'schoolreisgedrag' verwijten.

Scc01

Ik mag hopen dat dat troosteloze ado en dat sippe lucky rkc onder ons eindigen.


Dokkumer

Citaat van: dizzhead op januari 24, 2014, 11:18:06
KNVB  :zucht


Volwassen mannen sketches laten doen en ze vervolgens 'schoolreisgedrag' verwijten.
Positieve hierin is dat wij zondag geen last van hem hadden. Scheelt een hoop ergernis en schorsingen :devil

Leovardia

Haha toch mooie actie van bassie. Kon er hard om lachen. Boefje


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

punkman

Citaat van: Scc01 op januari 24, 2014, 12:01:13
Ik mag hopen dat dat troosteloze ado en dat sippe lucky rkc onder ons eindigen.

En dat Roda ...
Gewoon omdat het kan .. :devil

scc-aaron

Ik lees zojuist dat dkv lurling wilt overnemen. Mooie combinatie die twee. Een jank speler hoort bij jank publiek.

Dokkumer

Citaat van: scc-aaron op januari 24, 2014, 18:20:04
Ik lees zojuist dat dkv lurling wilt overnemen. Mooie combinatie die twee. Een jank speler hoort bij jank publiek.
Een hernieuwde "liefde"