Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Kan aan mij liggen. Maar ado oogt ook niet al te best. Hopelijk blijven ze daar wat staan.

okkele


Lulring accepteert boete niet



Anthony Lulring is zichzelf in een sneltreinvaart onmogelijk aan het maken bij NAC Breda. Hij ging zaterdag niet met de selectie mee naar Alkmaar voor de uitwedstrijd tegen AZ. Daarop kreeg hij vandaag (maandag) een boete, die hij niet accepteerde.




De routinier hoorde vrijdag van zijn trainer Nebojsa Gudelj dat hij niet bij de wedstrijdselectie zat. Het gevolg was dat hij furieus reageerde en besloot thuis te blijven in plaats van op de tribune plaats te nemen. Een beslissing die zijn trainer, zijn ploeggenoten en de club hem niet in dank afnamen.

Het gevolg was dat hij maandag een boete kreeg opgelegd. De hoogte daarvan is niet bekend gemaakt, maar hij gaat er niet mee akkoord, meldt BN DeStem. Lulring vindt niet dat hij de club in diskrediet heeft gebracht, maar zegt dat hij slechts zijn mening heeft gegeven.


goed zo lul de behanger.
mooi de situatie bij nac verneuken.
nu higdon en holla nog.


het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Beugelsdijk verwacht Cambuur als degradant. ADO wordt 14e.

Die gast zit dus echt aan de coke..  :_schater

Lore

Citaat van: Treb op januari 20, 2014, 20:04:52
Beugelsdijk verwacht Cambuur als degradant. ADO wordt 14e.

Die gast zit dus echt aan de coke..  :_schater

Tsjah, hij denkt dat onze uitwedstrijd tegen ADO representatief was voor Cambuur!

michello

Laat ADO nou nét de laatste match van het seizoen hierheen komen.....  :devil

Leovardiascc


Cambuur058

Citaat van: michello op januari 20, 2014, 20:17:09
Laat ADO nou nét de laatste match van het seizoen hierheen komen.....  :devil
Dat kan trouwens nog wel eens een erg belangrijke pot worden

speculeter

Nee joh.
zijn we allang veilig!

Cambuur058

Citaat van: peter op januari 20, 2014, 21:17:06
Nee joh.
zijn we allang veilig!
Denk ik ook, maar misschien kunnen we Ado de degradatie in helpen dan  |:) l0l

poelie-lwd

Citaat van: Treb op januari 20, 2014, 20:04:52
Beugelsdijk verwacht Cambuur als degradant. ADO wordt 14e.

Die gast zit dus echt aan de coke..  :_schater

Ik heb zelden zo'n houten hark gezien als beugelsdijk. Die hoort niet op een voetbalveld thuis.

Afijn, we zullen deze uitspraak onthouden en hem hiermee stilletjes confronteren op het moment dat ze zelf duikelen naar de 'Juup' en SCC voor een ticket EL speelt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

Citaat van: poelie-lwd op januari 21, 2014, 06:12:52
Ik heb zelden zo'n houten hark gezien als beugelsdijk. Die hoort niet op een voetbalveld thuis.

Afijn, we zullen deze uitspraak onthouden en hem hiermee stilletjes confronteren op het moment dat ze zelf duikelen naar de 'Juup' en SCC voor een ticket EL speelt.
Ado is samen met RKC de zwakste ploeg van de Eredivisie, ze spelen erg matig voetbal en ze hebben maar 4 goals meer gemaakt dan ons, tegenover iets van 20 goals meer tegen? Dat kan nooit lang goed gaan, RKC heeft gewoon heel veel geluk gehad, net als vorig jaar, als dat geluk eens op is dan gaan die ook naar beneden vallen. Kowet kan ook nog wel eens een duikeling in de ranglijst gaan maken, dramatische winterstop en een dramatisch begin van het seizoen...

Daniel de Ridder naar RKC, zal vast niks worden..

speculeter

En wat dacht je van Zwolle...
Laatste 15 wedstrijden eenmaal gewonnen!!

Cambuur058

Citaat van: peter op januari 21, 2014, 11:44:04
En wat dacht je van Zwolle...
Laatste 15 wedstrijden eenmaal gewonnen!!
Klopt, maar die hebben (net als NEC) veel pech.. Vind hun voetballend veel beter dan Ado en RKC, vergelijkbaar met ons dus.

Daddy T.

Citaat van: Cambuur058 op januari 21, 2014, 11:51:38
Klopt, maar die hebben (net als NEC) veel pech.. Vind hun voetballend veel beter dan Ado en RKC, vergelijkbaar met ons dus.

Veel pech? Zij hadden in het begin veel geluk en nu zakken ze mooi af naar de onderste plekken waar ze thuis horen. Laat hun maar mooi degraderen of playoffs spelen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

moodygrunn

De KNVB heeft Roda JC-aanvaller Krisztián Németh voor liefst vijf duels geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in het bekerduel met AZ. Daarin liep de Hongaar bij het protesteren tegen een gele kaart voor een schwalbe tegen arbiter Serdar Gözübüyük aan.

De KNVB kwam met een schikkingsvoorstel van vijf wedstrijden voor het aanlopen tegen de scheidsrechter en het daarbij gebruiken van grove taal. De spits is akkoord met die schorsing.

Door de sanctie mist Németh de duels met FC Utrecht, PEC Zwolle, Feyenoord, NAC Breda en ADO Den Haag.
bron: vi.nl
In Henk en Sandor we trust